فرمانده کل مرزبانی انتظامی کشور گفت: مشکلاتی که برای تردد زوار در مرز زرباطیه به وجود آمده بود با همکاری طرف عراقی مرتفع شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۹۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده کل مرزبانی انتظامی کشور، روز سه شنبه طی بازدید از مرز مهران گفت: با توجه به حجم جمعیت در مرز بین المللی مهران و زرباطیه مشکل ناوگان در مرز زرباطیه به وجود آمدد بود که با رایزنی های صورت گرفته با کشور عراق مشکلات حمل نقل مرتفع شد. 

 

وی افزود: با برگزاری جلسه با فرماندار بدره، کشور عراق و مسئولان مرزبانی عراق، تعداد زیادی خودرو از وزارت دفاع عراق برای انتقال زائران به مرز زرباطیه اعزام شدند.

 

وی افزود: با توجه به حضور جمعیت زیادی که از طریق مرز مهران- زرباطیه وارد کشور عراق شده و کم بودن ناوگان حمل و نقل عمومی در مرز زرباطیه مشکلاتی برای تردد زوار ایجاد شده بود که با همکاری طرف عراقی، تردد زوار به سهولت انجام می شود. 

 

فرمانده کل مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به گرمی هوا یادآور شد: از همه زائران خواسته می شود که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۹ شب خود را به آن سوی مرز برسانند. چرا که در این ساعات وضعیت مناسبی از لحاظ وسایل ایاب و ذهاب جهت عزیمت زائران به عتبات عالیات وجود دارد.

ارسال نظرات