زنجان – فیلم کوتاه دوراهی به کارگردانی اصغر محمدی (عضو سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان) به دهمین دوره برگزاری جشنواره Jagran هند راه یافت.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۵۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

مصاحبه با اصغر محمدی کارگردان فیلم کوتاه دوراهی

اصغر محمدی،کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه دوراهی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت: کار هنری خود را از سال 1380 با حضور در کلاس های حوزه هنری آغاز کرده ام و بیشتر در حوزه هنرهای نمایشی و تئاتر فعالیت دارم.

این نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه با بیان اینکه از سال 1398 در حوزه فیلمسازی فعالیت خود را آغاز کرده ام،افزود:به لطف پروردگار متعال توانسته ام  تا کنون 3 فیلم کوتاه و 1 مستند تولید کنم.

محمدی با شاره به تولیدات خود در فیلم کوتاه گفت:دست ها،دوخط موازی و دوراهی است که خوشبختانه فیلم کوتاه دوراهی در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفت و به دهمین جشنواره ( Jagran )هند راه یافت.

وی با بیان اینکه در حوزه مستندسازی نیز فعالیت دارم،اظهار کرد:سال گذشته مستند استاد تراخوانه  یکی از اساتید برجسته نقاشی در استان تولید و در آیین بزرگداشت این استاد مستند رونمایی و پخش شد .

محمدی با بیان اینکه فیلم کوتاه دوراهی یکی از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان است،گفت:این فیلم کوتاه سال گذشته در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفت .

کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه دوراهی تصریح کرد: جشنواره جاگران هند از بهترین و متنوع ترین جشنواره های فیلم هند است که امسال در 18 شهر هندوستان آثار پذیرفته شد و از 3 آگوست تا 14 اکتبر اکران می شود.

 

 

ارسال نظرات