خبرهای داغ:
شاهرود_ در مراسمی از خدمات اسمعیل علی بیکی تقدیر و حسینعلی سمیعی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۷۴۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

سکاندار جدید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود معرفی شدبه گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رئیس دبیرخانه هیات امنا و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی این استان حضور داشتند، حسینعلی سمیعی با تقدیر و تشکر از زحمات روسای قبلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: داشتن همکارانی خوب، باتجربه و متفاوت، در واحد شاهرود از توفیقاتی است که برای اینجانب حاصل شده است.
او با بیان اینکه مهمتر از یادگاری بجای گذاشتن، باقی ماندن نام نیک از انسان است افزود: به پشتوانه همکاران خوب در واحد شاهرود قدم در راه خدمت گذاشته ام و با همدلی انشالله کار به پیش خواهد رفت.
سمیعی خطاب به همکاران خود و به خصوص روابط عمومی واحد شاهرود اظهار کرد: بخش اعظم فعالیت و تمرکز ما باید در جذب دانشجو باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تاکید کرد: در اسرع وقت باید بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه کارگروهی برای جذب دانشجو تشکیل گردد.
سمیعی گفت: باید رشته‌های دانشگاهی را به مردم شناساند و شاید هنوز بعضی، از رشته‌های تحصیلی خوب این دانشگاه اطلاع کافی نداشته باشند.
او با تاکید بر اینکه باید رشته‌های درسی، دستاورد‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه بیش از پیش توسط روابط عمومی دانشگاه برای مردم تبیین شود افزود: با معرفی درست و چشم انداز آینده رشته‌های تحصیلی، مردم می‌توانند بهتر انتخاب کنند و این وظیفه ماست که در این راه گام‌های موثرتری برداریم.
سکاندار جدید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود معرفی شدرئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: اعدادی که برای تحقق درآمد در چشم انداز آتی دانشگاه پیش بینی شده است به راحتی تحقق نمی‌یابد مگر با همدلی و این مهم با ایجاد انگیزه در همکاران بوجود می‌آید و رسالت ما رسیدن همکاران به حق و حقوقشان است.
او با بیان اینکه اگر حقوق همکاران به موقع پرداخت گردد انگیزه‌ها نیز بالاتر می‌رود گفت: تاکید می‌کنم همکاران بسیار خوبی در واحد شاهرود دارم و با تمهیدات بهتر در بحث پرداخت حقوق می‌توان انگیزه‌ها را بالا برد و به تبع آن رشد بیشتر دانشگاه را رقم زد. معتقدم بزرگترین سرمایه ما نیروی انسانی است و باید حداقل حقوق قانونی آن‌ها را ادا کرد.
به گزارش بسیج، حسینعلی سمیعی دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت صنعتی گرایش مالی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است. وی پیش از این سوابق مدریتی گوناگونی را در دانشگاه آزاد اسلامی تجربه کرده است.
همچنین سمیعی سابقه عضویت و ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار