خبرهای داغ:
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: دشمن قصد دارد با جنگ نرم و شناختی جامعه را در «خلاء اطلاعاتی نسبت به حقایق» قرار دهد.
کد خبر: ۹۵۳۶۷۴۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

سردار مجید خادمی رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در همایش دیدار با پاسداران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و نواحی مقاومت شهرستان‌ها در خصوص جنگ نوین اخیر دشمنان علیه کشور گفت: همانگونه که گفته شد، دشمن وارد مرحله جدیدی از جنگ تحت عنوان «جنگ نرم و شناختی به صورت ترکیبی» شده است.

 

ایشان در ادامه افزود: اصل رزم، جنگ شناختی و جنگ نرمی است که میدان را از سرزمین های جغرافیایی به جغرافیای ذهن و فکر و دل وارد می کند.

 

سردار خادمی ادامه داد: اهداف مورد تهاجم دشمن ایمان، اعتماد، امید، آگاهی و اراده است تا بتواند جامعه را در یک خلاء اطلاعاتی نسبت به حقایق قرار بدهد.

 

وی یادآور شد که دشمن در تلاش است حتی حقایق را هم وارونه جلوه دهد و اگر موفق شود در این جهت گام بردارد، بخشی از اهداف خود را طی کرده، اما جامعه و مردم بصیر ایران اسلامی نیز هوشیارانه و به صورت حرفه‌ای برخورد می‌نمایند.

 

سردار خادمی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار امیدواری کرد که مردم با آگاهی هر چه بیشتر و با اعتماد به افراد صالح بتوانند مسائل را دنبال کرده و پاسخ سوالات و ابهامات خود را از افرادی که یقین به مسائل و موضوعات کشور دارند، پیگیری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها