با حضور جمعی از فعالان رسانه در کربلا

موکب فرهنگی رسانه ای "عطش" آغاز به کار کرد

یونس فتحی گفت: موکب فرهنگی رسانه ای عطش در قالب یک حرکت مردمی با هدف ترویج فرهنگ عاشورا، تبیین مکتب جهاد و شهادت و انعکاس جلوه های معنوی و انسانی بزرگ ترین پیاده روی و اجتماع جهانی اربعین آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۳۶
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، یونس فتحی در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: امیدواریم فعالیت موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش در سال های آینده در سطح ملی گسترش پیدا کند.

مدیر موکب رسانه‌ای عطش با ارائه گزارشی از وضعیت راه اندازی این موکب افزود: نقطه شروع این کار مربوط به سال ۸۷ است که نشریه عاشورایی عطش منتشر شد و پس از یک وقفه ۱۰ ساله در سال ۹۷ مجدداً این نشریه در ایام عاشورا کار خود را شروع کرد.
وی افزود: این مسیر طی شد تا امسال توانستیم مجوز رسمی موکب رسانه‌ای عطش را اخذ نموده و به عنوان یک موکب مستقل در اربعین امسال به کار رسانه‌ای بپردازیم.

فتحی افزود: موکب رسانه‌ای عطش دومین موکبی است که در سراسر کشور توانسته با اخذ مجوز علاوه بر کار چند رسانه‌ای به کارهای فرهنگی اجتماعی نیز بپردازد و به دنبال آن هستیم تا در حد فراملی فعالیت خود را گسترش دهیم.

به گفته فتحی در حال حاضر سایت و نشریه‌ای که قرار است در کربلای معلی منتشر شود به سه زبان زنده دنیا خواهد بود.

فتحی به اعضای مجرب این موکب نیز اشاره کرد و افزود: تیم موکب رسانه‌ای عطش از سه استان کرمان، فارس و تهران گرد هم جمع آمده‌اند. همگی این افراد دارای تخصص‌های مطرح و مهارت‌های حرفه‌ای هستند و قرار است در کربلای معلی فعالیت‌های اربعین را به صورت گسترده پوشش دهند.

موکب رسانه‌ای عطش روز دوشنبه ۶ شهریور ماه از محل یادمان شهدای گمنام پارک هادی عازم سیرجان عتبات عالیات شد تا فعالیت رسانه‌ای خود را در این سرزمین مقدس آغاز نماید.

گفتنی است فعالان این حوزه، آثار خود را در قالب عکس، مستند، مصاحبه، گزارش، موشن گرافی، پخش زنده با رسانه ی ملی، نشریه الکترونیک، مسابقه و فضای مجازی با مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت.
شیفتگان و رهروان اباعبدالله الحسین(ع) می توانند صحنه های زیبای پیاده روی اربعین را از طریق پایگاه الکترونیک www.atash.media دنبال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار