امسال علاوه بر اینکه زیرساخت‌ها در مسیرهای منتهی به مرز مهران مهیا شده در پایانه برکت نیز امکانات رفاهی به وفور دیده می‌شود‌.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۰۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، زیرساخت های اربعین در استان ایلام طی سالهای گذشته تغییراتی داشته اما امسال شرایط به گونه ای دیگر رقم خورده و مسئولان با استفاده از تجارب قبل با همت و تلاش شبانه روزی فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند و از اربعین قبل تاکنون زیرساختها تحول چشمگیری داشتند.

 

شاید اگر اغراق نباشد به اندازه تمام مرزهای منتهی به کشور عراق در مرز مهران کار صورت گرفته و زیرساختهای فراوانی جهت رفاه حال زائرین آماده شده و این یک توان دوچندان را طلبیده که فقط می توان گفت با نگاه حضرت سیدالشهدا (ع) این کارها انجام شده است.

 

پایانه مرزی مهران راه اصلی ورود زائرین اربعین است، در این مسیر امکانات قابل توجهی ایجاد شده و این نوید را به زائرین اربعین می دهد که مشکلات سالهای قبل دیگر رخ ندهد و با آسوده خاطر سفر خود را انجام دهند.

 

شاید نکته ای که مورد توجه زائرین اربعین بوده نرخ کرایه‌ها بوده چرا که امسال در پایانه برکت این نرخ مقابل هر سکو نصب شده است، همچنین بازرسی در کل محل‌های سوار شدن به اتوبوس ها جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی مستقر هستند.

 

هر آنچه که مورد نیاز زائرین اربعین بوده در پایانه برکت ایجاد شده و دیگر مانند سال‌های گذشته جای نگرانی وجود ندارد. 

گستردگی امکانات

آقای آهنگری یکی دیگر از زائرین اربعین گفت: هر سال از طریق مرز مهران به کربلا می‌رویم اما امسال به صورت گروهی این مسیر را طی کردیم، از بدو ورود به ایلام شاهد خدمات دهی خوبی بودیم.

وی ادامه داد: پایانه برکت مهران که گذر هر زائری به آن می‌خورد دارای امکانات رفاهی فوق العاده از جمله نمازخانه، سیستم سرمایشی و سایبان و آبسردکن و سایر تجهیزات جهت کمک به زائرین بود که در کمتر مرزی این امکانات به این گستردگی ایجاد می‌شود.

 

ارسال نظرات