فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بیش از 177هزار زائر طی 24 ساعت گذشته از مرز مهران تردد داشته اند.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۲۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار" جمال سلمانی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه نظر به وضعیت هوای مهران زائران بازگشت خود را مدیریت کرده اند، اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات رسانی به زائران در مرز مهران است و هم اکنون تردد زائران در مرزمهران روان و زائران به راحتی بدون هیچ وقفه‌ای تردد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از بامداد امروز تا این لحظه تعداد ۱۷۷ هزار و ۳۳۵ نفر از مرز مهران تردد داشته اند، اضافه کرد: از بامداد امروز ۱۱۱ هزار نفرزائر خروج وبیش از ۶۵ هزار نفر زائر از مرز مهران ورود کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر با تلاش وهمت همه مسئولان زیرساخت‌های لازم به منظور تردد سهل و آسان برای تردد زائران اندیشیده شده است، تصریح کرد: زائران با توجه به گرمی هوا در شهر مهران و به منظور گرمازدگی برای افراد خردسال و کهنسال همراه آنان حتی المقدور تردد خودرا در طول روز کم و به ساعات پایانی موکول کنند.

سردار سلمانی در پایان گفت: زائران گرامی ضمن همکاری با خادمان خود در مجموعه انتظامی از ازدحام بی مورد در مبادی خروجی و مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی خودداری و راه را برای تردد زائران در کم‌ترین زمان ممکن فراهم کنند.

ارسال نظرات