خبرهای داغ:
دبیرستان حضرت خدیجه(س) ناحیه ۴ آموزش و پرورش استان قم با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۷۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، همزمان با هفته دولت، دبیرستان حضرت خدیجه (س) با زیربنایی بالغ بر سه هزار و ۶۹۵ مترمربع در منطقه پردیسان قم افتتاح شد.

کلنگ احداث این مدرسه از سال ۱۳۹۸ به زمین زده شد و در ادامه اعتبار تکمیل آن با بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به قم به تصویب رسید.

حمیدرضا خان‌محمدی با تاکید بر این که توسعه مدارس روزآمد با همه امکانات و همچنین امکان دسترسی های محلی این مدارس در دستور کار نوسازی مدارس کشور است گفت: خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم، شاهد رشد ۱۰۴ درصدی احداث فضاهای آموزشی نسبت به مدت مشابه دولت قبل هستیم.

 وی افرود: در این مدت سه و نیم میلیون مترمربع به فضاهای آموزشی کشور افزوده شده است.

وی با تصریح بر این که تمدن حقیقی در مدارس و فضاهای آموزشی بویژه مدارس دخترانه شکل می گیرد خاطر نشان کرد: محور تربیت در خانواده ها، مادران و بانوان هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار قم احمد حاجی زاده نیز در این مراسم خواستار حمایت مسئولان ارشد برای تحقق میزبانی شایسته قم از دانش آموزان اتباع شد.

حاجی زاده افزود: قم در صدر استان های کشور در موضوع میزبانی از دانش آموزان اتباع است.

وی با اشاره به این که استان قم در حال حاضر میزبان حدود ۴۰ هزار نفر دانش آموزان اتباع در مدارس خود است بیان کرد: ما این دانش آموزان عزیز را همانند نیروهای فاطمیون و زینبیون، عزیز می شماریم؛ اما در عین حال لازم است تا زیرساخت های لازم آموزشی را برای آنان مهیا کنیم تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه آنان بتوانند همانند دانش آموزان ایرانی و در کنار آنان درس بخوانند.

در ادامه برنامه مسئولین و خیرین مدرسه ساز با والدین و دانش اموزان سخن گفتند.

حاج ابوالفضل هندویان خیر مدرسه ساز ، اظهار داشت: اگر نفس شما دانش آموزان نباشد این مدارس فقط کاه و گل هستند و این حضور شماست که به ما امید ساخت این مدارس میدهد .

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : اگر چه درس خواندن شما بسیار اهمیت دارد اما همین که شما دختران سرزمینم حجاب خود را حفظ میکنید برای ما حمایتی بزرگ است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار قم نیز در این مراسم خواستار حمایت مسئولان ارشد برای تحقق میزبانی شایسته قم از دانش آموزان اتباع شد.

گفتنی است این مراسم با حضور حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احمد حاجی زاده معاون استاندار قم، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، احمدرضا اجتهادی ، مدیرکل نوسازی مدارس قم و همچنین جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

انتهای پیام / حانیه حسین پور

ارسال نظرات