مرزبانان غیور هنگ مرزی تایباد در نقطه صفر مرزی دوغارون، علاوه بر تأمین امنیت با لباس مرزبانی، میزبان اتباع و زائران اربعین حسینی از کشور افغانستان هستند که در بدو ورود به ایران طی آیین باشکوهی استقبال می شوند.
کد خبر: ۹۵۳۷۱۱۲
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مرز دوغارون تایباد؛  در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی همه عاشقان و دلداران اباعبدالله (ع) از هر گوشه دنیا خود را برای رساندن به کربلای معلی آماده می‌کنند.

این روزها مرزهای کشورمان حال و هوای دیگری دارد. مرزها مملو از عاشقان و دلداران اباعبدالله (ع) شده که برای شرکت در مراسم اربعین با شور و اشتیاق عازم سرزمین کربلا هستند.

 در میان مرزهای کشور، مرز دوغارون نیز میزبان اتباع افغانستانی است که برای زیارت عازم کربلا هستند. همه ساله در دهه پایانی سفر خادمان عاشق اباعبدالله (ع) به عشق خدمت به زائران اربعین در هر لباس و جایگاهی که هستند برای میزبانی در مرز دوغارون سهیم می‌شوند.

 در میان گروه‌های مختلفی که خدمت به زائران اربعین را در اولویت فعالیت خود گذاشته‌اند، مرزبانان همیشه حاضر در نقطه صفر مرزی علاوه بر تأمین امنیت با لباس مرزبانی به زائران حسینی که از کشور افغانستان وارد ایران می‌شوند خدمات ارائه می‌کنند.

استقبال مرزبانان هنگ مرزی تایباد از زائران اربعین در مرز دوغارون + فیلماستقبال مرزبانان هنگ مرزی تایباد از زائران اربعین در مرز دوغارون + فیلماستقبال مرزبانان هنگ مرزی تایباد از زائران اربعین در مرز دوغارون + فیلماستقبال مرزبانان هنگ مرزی تایباد از زائران اربعین در مرز دوغارون + فیلماستقبال مرزبانان هنگ مرزی تایباد از زائران اربعین در مرز دوغارون + فیلماستقبال مرزبانان هنگ مرزی تایباد از زائران اربعین در مرز دوغارون + فیلماستقبال مرزبانان هنگ مرزی تایباد از زائران اربعین در مرز دوغارون + فیلم

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها