خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

اربعین همایش وحدت بخش و رسانه پرقدرت جهان اسلام است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه کارکرد اربعین در دنیای اسلام اقتدار آفرین و وحدت بخش است، اظهارداشت: امروز اربعین به یک رسانه پر قدرت جهان اسلام تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۱۴۲
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج ناحیه هریس حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هریس، ادامه داد: امروز پس از ۱۴۰۰ سال فرهنگ «هیهات من الذله» به بزرگترین گفتمان تبدیل شده است و به کربلا رسیدن آرزوی هر رزمنده بود.

وی  افزود: دسمن برای مقابله با این حرکت عظیم و انحراف در نهضت عاشورا  شبهه ایجاد  می کند که حاکمیت در این همایش پول های فراوان خرج می کند در حالیکه همایش اربعین را  خود مردم مدیریت  می کنند.

 حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: در مسیر پیاده روی اربعین تشیع انگلیسی با نصب بیلبوردهای فراوان و هزینه کارهای بالا قصد دارد با تبلیغ  قمه زنی  عاشورا  و نهضت عاشورا را منحرف کند در فرهنگ قمه زنی تفکر استکبار ستیزی وجود ندارد.

وی گفت: اربعین بود که تیر خلاص بر پیکره داعش زد امروز شبکه دشمن شبکه قدرتمند وسیع گسترده و نامتجانس می باشد. که اختلاف نظر دارند ولی در مقابل نظام متحد عمل می کنند.

حجت الاسلام سرایی تاکید کرد: امروز رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارتقای معنویت، ایمان، بصیرت، تقویت روحیه جهادی  در آحاد پاسداران و بسیج  و تعامل با فرماندهی می باشد.

در پایان آیین حجت الاسلام عادل دولت آبادی  تکریم و حجت الاسلام  تقی زاده بعنوان مسئول  جدید  معرفی شد.

ارسال نظرات