خبرهای داغ:

مرزهای کشور روان و جاده‌ها هیچ مشکل ترافیکی ندارند/ زائران حین بازگشت با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند

رئیس ستاد اربعین کشور گفت: هم اکنون مرز‌های کشور روان و جاده‌ها هیچ مشکل ترافیکی ندارند.
کد خبر: ۹۵۳۷۱۴۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سید مجید میراحمدی در خصوص آخرین آمار خروج زائران از مرزهای ایران و ورود آنها به خاک عراق گفت: بیش از ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از مرز خارج و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شدند.

وی افزود: با همکاری عزیزان زائر امسال یک تحولی در حمل و نقل صورت گرفت به گونه‌ای که هیچ زائر و مسافری برای مراجعه به مرزها با مشکل مواجه نبود چون ما توصیه کردیم کسانی که می‌توانند از خودروی شخصی استفاده کنند و نذر سفر مطرح شد که کسانی که دارند می‌آیند و ظرفیت داشته باشند زائران را با خودشان بیاورند .

رئیس ستاد اربعین کشور عنوان داشت: اگر افراد به پایانه‌های مسافربری مراجعه کنند بلیط برای آمدن به مرزها وجود دارد که یک اتفاق بسیار خوبی است.

وی بیان داشت: یکی از دغدغه‌های ما و مسئولان در سطوح مختلف این است که زائران در برگشت با ماندگاری مواجه نشوند و تاکید ما این است که با توجه به اینکه بخش اعظمی از زائران با خودروهای شخصی آمدند در برگشت ظرفیت خود را کامل کنند و این اقدام بسیار مقدس، پُرفضیلت و ثواب بزرگی دارد تا ان‌شالله پرونده نورانی خود را در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی کامل کنند.

میر احمدی با اشاره به اینکه هم اکنون مرزهای کشور روان و جاده‌ها هیچ مشکل ترافیکی ندارند، گفت: کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را دارند شرایط کاملاً مهیا است.

وی اضافه کرد: حتماً تا قبل از روز اربعین زائران به میهن بازگردند و مدت ماندگاری را به خصوص در کربلا به دلیل شلوغی جمعیت کوتاه کنند.

رئیس ستاد اربعین کشور با تاکید بر اینکه زائران حین بازگشت با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، عنوان داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل تصادفات سال گذشته کارشناسان بخش اعظمی از تصادفات را ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

وی اظهار داشت: به حمدالله ماموران پلیس در کنار دیگر دستگاه‌ها و نهادها همه با عشق، علاقه و داوطلبانه در این راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برای خدمت رسانی حضور دارند.

میراحمدی در خصوص تلاش پلیس و سایر نهادها در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: همه اشتیاق این را دارند که خدمت بیشتری به زائران ارائه دهند و هیچ کس احساس نمی‌کند که یک ماموریت تحمیلی و خسته کننده‌ای را دارد انجام می‌دهد و لحظه لحظه خدمتگزاری را برای خود عبادت می‌داند.

رئیس ستاد اربعین کشور خاطرنشان کرد: قدردان زحمات همه خدمتگزاران زائران هستم و دست یکایک ماموران پلیس و سایر دستگاه‌ها و نهادهای را می‌بوسم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها