فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی در دیدار با خانوادۀ معزز شهیدان مختارزاده ضمن تجلیل از صبر و مقاومت مادر این شهیدان والامقام، ایشان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۱۸۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده برای بررسی برخی مشکلات خانواده های معزز شهید، به اتفاق هئیت همراه با مادر شهیدان مختار زاده در مشهد دیدار کرد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی در این دیدار صمیمی ضمن تفقد و دلجویی از مادر شهیدان مختار زاده که فرزندان رشیدش را تقدیم نظام و آرمان های انقلاب اسلامی کرده است،گفت: شهدا صاحبان و میراث داران اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه این سرکشی، افزود: با هماهنگی و رایزنی های انجام شده بخشی از هزینه های درمانی از جمله خرید سمعک مادر شهیدان مختارزاده تامین و تقدیم شد که با توجه به استیجاری بودن خانواده شهید، امیدورایم اقدامات لازم در خصوص رفع این مشکل هم به سرانجام برسد.

در پایان فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی، یادآور شد: اگر شهدای والامقام جانشان را برای اسلام عزیز و خاک میهن اسلامی فدای نمی‌کردند ما الآن راحت و آسوده زندگی نمی‌کردیم. لذا برای رفع حل مشکلات خانوادۀ معزز شهدا نهایت سعی و تلاش خود را تا حصول نتیجه انجام می دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها