در دهه پایانی ماه صفر از شهرستان های تربت جام و صالح آباد انجام می شوند؛

تشرف 8 هزار زائر پیاده شیعه و اهل سنت به پابوس امام رضا(ع)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: امسال بالغ بر 8 هزار زائر پیاده شیعه و اهل‎سنت در قالب۵۴ کاروان از شهرستان‎های تربت جام و صالح آباد به بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‎الرضا(ع) مشرف خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۴۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، حجت‎الاسلام علی‎پور در جلسه ستاد سامان‎دهی زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر اظهارکرد: امسال بالغ بر 8 هزار زائر پیاده شیعه و اهل‎سنت در قالب۵۴ کاروان از شهرستان‎های تربت جام و صالح آباد به بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‎الرضا(ع) مشرف خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام، افزود: عشق و ارادت به اهل‎بیت(ع) و به‎خصوص ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی‎الرضا(ع) موجب شده است همه ساله جمع زیادی از عاشقان از دیار وحدت با پای پیاده به زیارت امام رئوف بروند و ارادت خود را ابراز کنند.

وی ادامه داد: وظیفه ما بسترسازی و تسهیل امور و سامان‎دهی است و در این باره جلسات مختلفی برگزار شده است تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای خدمات‎رسانی بهتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امسال تعداد ایستگاه‎های صلواتی بین راهی بالغ بر60 درصد افزایش خواهد یافت. وی خاطرنشان کرد: برادران و خواهران شیعه و اهل‎سنت از ۱۹شهریورماه عازم مشهد خواهند شد و تلاش ما این است که همراه هر کاروان یک روحانی باشد.

حسین جمشیدی فرماندار تربت جام نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های خدمات‎رسان مکلف‎اند امکانات رفاهی، بهداشتی و... را برای زائران پیاده تامین کنند.

خبرنگار/ محمدرضاحقدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها