خبرهای داغ:

بررسی نحوه خدمات رسانی مواکب به زائران اربعین حسینی

امام جمعه شهرستان کرخه به همراه فرمانده محترم سپاه کرخه در مواکب شهرستان و مواکب موجود در مرز چذابه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۵۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

جناب سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه به همراه حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه کرخه، از فعالیت و وضعیت موکب‌های شهرستان کرخه و همچنین مواکب مستقر شهرستان در مرز چذابه در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

فرمانده سپاه کرخه در این بازدید خاطر نشان کرد، تدابیر لازم برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام اتخاذ گردید.

جناب سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهر الوان نقطه آغاز به سمت گذرگاه مرزی چذابه هست افزود:مردم این شهرستان با تمام توان به طور شبانه روزی در این ایام از زائرین عزیز پذیرایی می‌نمایند و همچنین درب تمامی خانه‌های شهر و مسیر منتهی به مرز به روی زائرین اباعبدالله الحسین باز و آماده خدمت به زائرین عزیز می‌باشند.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه کرخه در امر خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از ظرفیت عظیم بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌کند همچنین در بحث پشتیبانی از مواکب با تأمین مواد خوراکی از جمله شکر و... با تمام توان در کنار سایر خدمت رسانان به زوار عتبات عالیات است.

در این بازدید حسین جای‌مند مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرخه، امام جمعه محترم و فرمانده محترم سپاه کرخه را همراهی می‌کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار