امیر سرتیپ دوم خلبان مرادبکی:

تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهیم کرد

همدان- ارشد نظامی ارتش در همدان گفت: تا آخرین قطره خون و آخرین نفس از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهیم کرد و ذره ای در این راه کوتاه نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۶۵
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری بسج از همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی در مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه و شهدای نیروی هوایی و دریایی استان همدان که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: قریب به ۱۴ قرن از واقعه و انقلاب بزرگ عاشورا می‌گذرد، عاشورا چنان دگرگونی در صحنه گیتی ایجاد کرد که گویی قیامتی برپا شده است، حضرت ابا عبدالله حسین(ع) و یاران صدیق امام خمینی(ره) چنان بر تارک تاریخ درخشیدند و جاودانه شدند که به هیچ عنوان غبار فراموشی بر سلحشوری آن‌ها نخواهد نشست.

وی با بیان اینکه مگر می‌شود عاشورا و مظلومیت اقتدار امام حسین (ع) را فراموش کرد و عاشورا و علمدار سپاه کربلا را و ولایتمداریش را نادیده گرفت، مگر می‌شود عاشورا و عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و صبر و اقتدار زینبی را ندید و فراموش کرد، افزود: مگر می‌شود حضرت زین العابدین(ع) و خرابه‌های شام و اهانت به اهل بیت(ع) را نادیده گرفت و فراموش کرد.

ارشد نظامی ارتش در همدان با بیان اینکه عاشورا فراموش شدنی نیست و شور، اشتیاق و عشق خاندان اهل بیت(ع) در سینه ما ابدی است، عنوان کرد: عاشورا ثمره و میوه محصول درخت دین است، دینی که ریشه آن در بعثت پیامبران و تنه قدرتمند آن در غدیر است و سجده شکر می‌گذاریم که ما اهل بیتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت ولایت و ولایت مداری صاحب عزت حسینی شده‌ایم، تأکید کرد: به جهانیان و به یزیدیان زمان نشان دادیم که در راستای صیانت و حراست از دین اسلام و دین ناب خود مانند مولای خود آماده به مسلخ رفتن هستیم و گواه این ادعا ۸ هزار شهید سروقامت گلگون کفن استان همدان است.

امیر مرادبکی بیان کرد: ما امروز این یادواره را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا برگزار نکرده‌ایم بلکه برای این بنا شده است که یادمان باشد که غفلت نکنیم که برای ماندن و اقتدار چه هزینه گرانبهایی را پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هر آن‌چه که داریم و هر آن‌چه که خواهیم داشت مدیون شهدا هستیم، گفت: یاد و خاطره شهدا به ویژه چهل و چهارمین سالگرد شهادت شکوهمند شهیدان نوژه و شهید موسوی را که همانند مولای خود با زبان تشنه در شب های قدر مهمان ملائک شدند در گرامی می‌داریم.

ارشد نظامی ارتش در همدان ابراز کرد: شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چقدر زیبا در دل آب آتش را به آغوش کشیدند و نیروهای الهی هوایی، شهدایی بودند که به ما آموختند که در ره عشق غسل به آتش بود نه به آب.

وی ابراز کرد: امروز در محضر فرماندهان خود اعلام می‌کنیم، ارتش بصیر و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی همیشه بیدار و بسیج سلحشور تا آخرین قطره خون و آخرین نفس از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهیم کرد و ذره ای در این راه کوتاه نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم از کتاب «قصه نام من» نوشته لیلا گودرزیان فرد در حوزه کودک و نوجوان رونمایی و از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار