رویداد حسین علیه السلام تصویر گر قرآن به همت انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۸۲
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش بسیج از یاسوج، عیسی جمشیدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان با اعلام این خبر گفت: این سازمان با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و در راستای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت هنرمندان و اساتید برتر خوشنویسی و با هدف ترویج هنرمندانه معارف و مضامین قرآن کریم اقدام به برگزاری کارگاه کتابت و جمع نویسی آیات قرآن در مرکز استان نمود.

جمشیدی افزود: کارگاه کتابت و جمع نویسی آیات قرآن روز پنج شنبه 16 شهریور در دهدشت برگزار می شود و از هفته آینده در سایر شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد توسط کانون های بسیج هنرمندان اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان ابراز داشت: آثار تولید شده در این کارگاه ها پس از تذهیب و نگارگری در هفته دفاع مقدس امسال همراه با آثار تولید شده دیگر عرصه های هنری در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

رویداد

رویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شدرویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شدرویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شدرویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شدرویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شدرویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شد

 

 

ارسال نظرات