خبرهای داغ:
در ادامه فعالیت‌های جهادی

جهادگرانی که پزشک نبودند، اما درمان گر ۱۷۵ محروم شدند

گروه جهادی شهدای کوی طالقانی شهرستان دزفول در راستای خدمت بی منت و محرومیت زدایی پیگیری تا درمان ۱۷۵ بیمار را عهده دار شدند و ۶۱ مرحله هم رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۹۲
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حسین شاحسینی، مسئول گروه جهادی شهدای کوی طالقانی، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در گفتگو با خبرنگار بسیج سازندگی می‌گوید: دیدن درد کشیدن افراد نیازمند اطراف مان و در محله ما را بیدار کرد تا قدمی برای کمک به این عزیزان برداریم تا کمی از امال و درد هایشان کم کنیم.

شاحسینی ادامه می‌دهد: از سال ۹۰ گروه جهادی ما فعال و در حال خدمت است که تاکنون ۱۷۵ بیمار را تا بهبودی کامل کمک کردیم از خانه تا بیمارستان و‌از بیمارستان تا خانه هزینه‌های درمان آن‌ها را با کمک خیرین و جهادگران تامین کردیم، خدارا شاکریم که همیشه پشت و‌پناه مابوده تا وسیله‌ای برای رساندن خیر و خوبی به دیگران باشیم.

او خاطر نشان کرد؛ علاوه بر پیگیری و تامین هزینه درمان، به فکر معیشت این عزیزان هم هستیم و تاکنون ۶۱ مرحله توزیع بسته‌های معیشتی، گوشت و... داشته ایم همچنین تامین کولر و وسایل زندگی برای خانواده‌های نیازمند مناطق محروم دزفول انجام داده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار