همایش تجلیل از خبرنگاران در عباس آباد برگزار شد + تصاویر

ساری-همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۴۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده مسئول نمایندگی، ولی فقیه، سرهنگ رضایی جانشین، سرگرد سام خانیانی مدیریت فرهنگی در سالن جلسات سپاه شهرستان عباس آباد برگزار شد.

سرهنگ تدریسی فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد ضمن تبریک به خبرنگاران گفت: نگاه نافذ، انتقادی و مطالبه گرانه خبرنگاران و فعالیت مستمر آنان موجب این شده که کشتی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قله رفیع برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده مسئول نمایندگی، ولی فقیه، هم تجلیل از خبرنگاران را تجلیل از انسان‌های سختکوش، باهوش و دلسوز جامعه دانست که با از خودگذشتگی و بدون هیچ چشم داشتی با ذوق، علاقه و عشق فعالیت می‌کنند و بدنبال جمع آوری و انتشار اتفاقات و رخداد‌های روز به مردم هستند.

در ادامه، سرهنگ رضایی جانشین سپاه شهرستان عباس آباد ضمن گرامیداشت این روز، به بحث اهمیت و جایگاه رفیع خبرنگاری اشاره کرد و گفت: اگر به فعالیت در رسانه به عنوان یک شغل بنگریم به آن جفا کرده ایم. نگاه ما به رسانه باید به عنوان یک سلاح جنگی در خدمت مردم و جامعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها