خبرهای داغ:

۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۱۵۰ سرویس اتوبوس از سوی این شرکت برای جابجایی زائران اربعین حسینی بصورت روزانه در مسیر پایانه‌های مرزی چذابه به سمت اهواز و بالعکس اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۸۷
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمد مهدی اولی پور گفت: تامین نیاز‌های زائران در پایانه‌های مرزی از سوی این شرکت با هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب و استان خوزستان انجام می‌شود.

او می‌گوید: در همین ارتباط ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی، ۷۰ دستگاه کاروان (کانکس) برای استقرار کارکنان بخش‌های مرتبط با خدمات رسانی به زائرین در مناطق مرزی چذابه و شلمچه استقرار یافته است.

اولی پور تامین ۶۰ دستگاه کولر، تامین خودرو‌های سنگین جهت جابجایی وحمل کاروان‌های خوابگاهی، حمام و سرویس‌های بهداشتی به مناطق چزابه و شلمچه و همچنین خودرو‌های سبک و کمپرسی برای همیاری با سایر دستگاه‌ها در ایجاد زیر ساخت‌های از دیگر اقدامات این مدیریت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت برشمرد.

مدیر امور خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این مدیریت و با عشق و علاقه به امام حسین (ع) و یاران آن حضرت تا ورود آخر زائر به میهن اسلامی ادامه خواهد داشت.

ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری در حالی است که سایر مدیریت‌های عملیاتی و پشتیبانی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نیز در قالب همکاری با سایر شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در جنوب با بسیج امکانات نهایت تلاش خود را در جهت آسایش و آرامش زائران در زمان رفت و برگشت در موکب مرکز شهید تندگویان و تامین زیرساخت‌های لازم به کار گرفته اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار