خبرهای داغ:

موکب‌های امداد در مسیر اربعین واسطه خیر محل تجمع خیرین

از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در این مسیر اربعین حسینی جمع آوری صدقات و کمک‌ها و نذورات زائران، حامی یابی ایتام است.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۸۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
جمشید هاشمی فرد معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در مسیر اربعین جمع آوری صدقات و کمک‌های زائران است.

او می‌گوید: کمیته امداد در این چند سال برگزاری رویداد اربعین سعی کرده از ظرفیت اربعین به بهترین شکل ممکن برای خدمت به محرومان استفاده کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: از آنجا که خوزستان افتخار میزبانی زوار سیدالشهدا (ع) از طریق الحسین را دارد، کمیته امداد در تلاش است از این ظرفیت در بحث صدقه زائر استفاده کند و به برکت حضور زوار و صدقات آن‌ها در مرز‌ها به نیازمندان و محرومین اختصاص پیدا کند.

به گفته او همکاران کمیته امداد در این روز در ایستگاه‌های حامی‌یابی مستقر شده و عزاداران حسینی را به این امر خداپسندنه ترغیب و تشویق می‌کنند تا نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین، با مبالغ پیشنهادی و پرداختی خود مشارکت کنند.

او با مراجعه به این موکب‌ها حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده‌دار و با واریز مستقیم کمک‌های خود به‌حساب فرزند معنوی خود از ثواب و برکات این عمل خیر بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول همزمان با اربعین حسینی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی در سطح استان برپا می‌شوند، گفت: در همین جهت پایگاه کمیته امداد استان با ایجاد میز خدمت، مشارکت‌های مردمی، اکرام ایتام و محسنین برپا می‌شود.

او گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۹۷ برای جذب کمک‌های و نذورات مردمی صدقه سفر پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار