همدان- مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری پنجمین جشنواره فیلم بسیج استان همدان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ است.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۰۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

سرهنگ حمیدرضا آقابیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: پنجمین جشنواره فیلم بسیج به همت سازمان بسیج هنرمندان و جشنواره فیلم بسیج در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های جشنواره فیلم بسیج افزود: بخش‌های جشنواره شامل کوتاه داستانی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و فیلمنامه است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از محور‌های موضوعی این جشنواره به «ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی»، «شهدای انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس»، «انقلاب اسلامی و آینده آن مبتنی بر بیانیه گام دوم جهاد تبیین»، «ایران مقتدر» و «تمدن نوین اسلامی ایرانی» اشاره کرد.

وی ادامه داد: «انقلابی بودن و مدیریت جهادی»، «فرهنگ و تفکر بسیجی»، «جوانان و زنان در انقلاب اسلامی»، «رسانه و فضای مجازی»، «جنگ نرم و نفوذ دشمن»، «رزمندگان بدون مرز و مدافعین حرم»، «بیداری اسلامی در منطقه و جهان» و شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و افزایش تولید» از دیگر موضوعات این جشنواره است.

آقابیگی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت هفت هنر؛ www.۷honar-hmd.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۶۷۴۷۴۷-۰۸۱ تماس بگیرند.

وی یادآور شد: دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم بسیج استان همدان نیز در همدان، بلوار شهید مفتح، مجامع بوعلی سینا، طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان قرار دارد.

پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج استان همدان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار