خبرهای داغ:

طرح مسیر سعادت 5 در سرخه کلید خورد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از آغاز به کار طرح مسیر سعادت 5 با همکاری کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) سرخه ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۷۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی کلاس های آموزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهرستان سرخه کلاس آموزش قرآن به صورت هفتگی و مداوم در رده نوجوانان در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار می شود.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس و آموزش قرآن با استقبال پرشور نوجوانان در این هفته نیز در مسجد محله برگزار و از دو عضو خردسال، امیرحسین احسانی و محمد ابراهیمی تقدیر شد.

او با اشاره به برپایی طرح مسیر سعادت ۵ در این پایگاه افزود: طرح مسیر سعادت ۵ با هدف جذب کودکان و نوجوانان به مسجد با همکاری کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) آغاز و اعضای طرح پس از دریافت سی کارت می توانند از ایستگاه جایزه هدیه دریافت کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: پسران ابتدایی و متوسطه اول می‌توانند در این طرح عضو شوند و برای پایان طرح پنجم جوایز ویژه‌ای چون اردوی اصفهان پیش‌بینی شده است.

فیض خاطرنشان کرد: این طرح به همت مهدی سرمدی با همکاری علی جعفری و امیرعباس ملحی اجرا و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به این افراد مراجعه نمایند.

او اضافه کرد: همچنین در این راستا توزیع کارت های یک امتیازی برنامه مسیر سعادت در بین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در نماز جماعت مسجد انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) بیان داشت: برگزاری برنامه ورزشی تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و برج هیجان در پایگاه و کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) همراه با فعالیت های فرهنگی در جهت ایجاد ادوقات مفرح و شاد برای بسیجیان انجام شده است.

لازم به ذکر است تمرین فوتبال بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در جهت افزایش سطح توانمندی بسیجیان برگزار شد.

همچنین به همت جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت یک دستگاه کولر آبی به خانواده های هدف با همکاری نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار