خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

مردم بهار در خدمت‌رسانی به زائران حرکت ماندگاری از خود به جای گذاشتند

همدان-امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به خدمت‌رسانی مردم بهار در موکب آیت الله بهار گفت: مردم ولایتمدار بهار در این موکب کار بزرگی را انجام داده و حرکت ماندگاری را از خود به جای گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۶۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

حجت‌الاسلام رضا مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار در بازدید از موکب آيت الله بهاری(ره) شهرستان بهار ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: نزدیک به ۱۵ موکب که ۱۳ ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان و دو موکب مستقر در کربلای معلی است و مردم شریف به زوار اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: در اين موکب خدمت رسانی صرفاً پذیرایی نیست بلکه جنبه‌های مختلف فرهنگی، بهداشت و... مشاهده می‌شود و حفظ عزت و کرامت انسان‌ها و مهمان نوازی و میزبانی مورد توجه قرار گرفته است .

امام جمعه شهرستان بهار ادامه داد: همه کاری‌هایی که انجام شده توسط مردم بوده است و تمام کارها به همت مردم اداره می‌شود؛ مردم ولایتمدار بهار در این موکب کار بزرگی را انجام داده و حرکت ماندگاری را از خود به جای گذاشتند.

وی ادامه داد: شهرستان بهار، شهر آیت الله بهاری (ره) است و در عرصه‌های مختلف انقلابی پيشتاز است و امید است، در این راستا و با ابراز محبت به ساحت اهل بیت (ع) بتوانیم آن وظیفه شیعه‌گری در خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) را به نحوه احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات