خبرهای داغ:
«خدمتی از جنس عشق و دلدادگی» /

ارائه بیش از 103هزار خدمت بهداشتی درمانی به زائران در پیاده روی اربعین

برگشت جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی استان فارس از سفری پر رمز و راز با ارائه بیش از ۱۰۳ هزار خدمت بهداشتی درمانی به زائرین حضرت سید الشهدا (ع).
کد خبر: ۹۵۳۸۲۱۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین صمصام مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس در جمع خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: امسال نیز همانند سالهای قبل خدمات خالصانه‌ی جهادگران سلامت استان فارس ثبت و ماندگار در تاریخ شد .

وی تصریح کرد: بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با راه‌اندازی ۹ درمانگاه جهادی شبانه‌روزی در مسیر عاشقی و در جوار آقا امام حسین (ع) بیش از ۱۰۳ هزار خدمت به زائرین طریق الحسین (ع) ارایه دادند.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با اشاره به مزایای کنگره عظیم اربعین گفت: توجه ویژه به سلامت معنوی زائرین که در این سفر نهفته است، از ضروریات امروز جامعه هست .

صمصام گفت: جهادگران سلامتی که از این سفر معنوی بر می‌گردند، تا مدتی اثر معنوی آن در وجودشان مشاهده می‌شود و به اذهان همکاران بهره‌وری آنها در محیط خدمت چند برابر می‌شود،

چرا که روح آنها در کنار مولا و سرور آزادگان به آرامش رسیده و اثرات خدمت به زائرین را ملموس درک کرده‌اند .

به گفته وی، اربعین سرور و سالار شهیدان یکی از مسیرهای میان‌بر رشد سلامت معنوی کادر درمان است که با برنامه‌ریزی و هم‌افزایی بیشتر امکان حضور تعداد بیشتری از جهادگران سلامت در این مسیر عاشقی فراهم می‌شود که خروجی آن گسترش فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و افزایش بهره‌وری در مراکز درمانی می‌شود .


مسئول سازمان بسیج پزشکی فارس ادامه داد: امروز ۳۶۰ نفر از جهادگران سلامت استان فارس از یک کارگاه آموزشی عملی که اساتید آن آل‌الله بودند برگشته‌اند و به عنوان سفیران خانم حضرت زینب(س) ابعاد مختلف اربعین حسینی را تبیین می‌کنند .

صمصام تصریح کرد: عزیزانی که خستگی را احساس نمی‌کردند و با کمترین امکانات در گرمای ۵۰ درجه به صورت شبانه‌روزی با جانفشانی، سلامتی و آرامش را به زائرین جاده عاشورایی ظهور هدیه می‌کردند .

وی گفت: خدمات ارائه شده در ایام اربعین حسینی شامل ویزیت پزشکان متخصص و عمومی ، دندان پزشک ،داروخانه ، تزریقات و سرم تراپی ، پانسمان ، سنجش فشار خون و قند خون ، نوار قلب ، ماساژ درمانی بود .

مسئول سازمان بسیج پزشکی فارس با قدردانی از خادمین سلامت استان فارس ، افزود: انشاالله ایثارگری های جهادگران سلامت استان فارس با حضور در مناطق کم برخوردار و خدمت رسانی به ولی نعمتان این مناطق در طول سال همواره تداوم دارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها