نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین توسط مردم ایلام ماندگار است و همچنین تلاش تمامی نهادهای کشوری، استانی و اصحاب رسانه قابل تقدیر است
کد خبر: ۹۵۳۸۳۶۳
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امروز در بازدید از ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان ایلام و موکب "العتبه العباسیه المقدسة" اظهار داشت: امسال استقبال بی‌نظیری برای تردد در ایام اربعین از مرز مهران به عمل آمد.

وی با بیان اینکه اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود، افزود: مردم استان با تمام توان پای کار بودند عده‌ای با برپایی موکب و تعدادی در موکب‌ها کار می‌کردند و عده‌ای دیگر هم در آشپزخانه‌ها خانگی مشغول پخت غذا بودند.

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه تعدادی از مردم خانه‌های خود را بین الحسین (اسکان زائران اربعین) قرار دادند، ادامه داد: بعضی از نهاد‌ها همچون موکب "العتبه العباسیه المقدسه" نیز در خدمات‌رسانی حضور داشتند و کیفیت غذای ارائه شده توسط آستان مقدس عباس (ع) بسیار مناسب بود که از تمامی عوامل این آستان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی در ادامه با تقدیر از سردار پلارک، فرمانده ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی و سید محمد علوی‌فر، نماینده ایشان در استان در خدمات‌رسانی به زائران در اربعین امسال تصریح کرد: بون شک ارائه این خدمات به زائران مایه خیر و برکت برای استان است.

امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر اینکه هر کسی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین تلاش کرده، قطعاً ماندگار خواهد بود، افزود: تلاش تمامی نهاد‌ها و اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و به خصوص مردم قابل تقدیر است.

ارسال نظرات