جانشین فرمانده سپاه آذربایچان شرقی:

شهید آیت الله مدنی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و پس از آن داشت

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا با گرامیداشت سالروز شهادت شهادت آیت الله سید اسدالله مدنی(ره) ایشان را افتخار آذربایجان و کشور ایران دانست و گفت: شهید آیت الله مدنی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و پس از آن داشت.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۰۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل محمدزاده در اجلاسیه کنگره 10 هزار شهید استان و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی در آإرشهر با اشاره به نقش شهید مدنی در دوران دفاع مقدس، افزود: شهید مدنی در دوران اوایل جنگ تحمیلی ضمن تبیین و روشنگری در تقویت روحیه رزمندگان اسلام، نقش بسزایی داشت.

وی ایمان به خدا، اسلام و قرآن، اعتقاد به اصل جمهوری اسلامی، روحیه شهادت طلبی، صبر و بردباری رزمندگان را عوامل موثر در پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی عنوان کرد.

گلمحمدزاده با اشاره به سفارش و وصیت شهدا به حضور در مساجد و پایگاه ها، بیان کرد: نقشه راهی که شهدا در مسیر ما گذاشتند معنویت است و این معنویت با حضور پررنگ در مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و رعایت حجاب و ... حاصل می شود و همه این ها از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

شهید آیت الله مدنی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و پس از آن داشت

وی در خصوص تلاش و تمرکز دشمن بر روی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم، افزود: دشمن در جنگ شناختی با جمهوری اسلامی ایران ذهن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است و سعی دارد با تزریق ناامیدی، باور، افکار و ذهن جوانان، بخصوص نسل سوم و چهارم انقلاب را متزلزل کند و عوامل ماندگاری این انقلاب را در ذهن آنان کمرنگ کند .

 گلمحمدزاده  تلاش مسئولان را در جهت تامین و رفع مشکلات مردم در راستای تزریق روحیه امید آفرینی در جامعه، خواستار شد.

شهید آیت الله مدنی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و پس از آن داشت

 خلیل شریفی؛ فرمانده سپاه آذرشهر در ابتدای این اجلاسیه از اجرای 20 یادواره شهدا، برپایی موکب استقبال از زائرین اربعین حسینی، برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، چاپ کتاب با موضوع شهید مدنی(ره) و سردار شهید اکبر حاجی پور و دیگر شهدا، نصب المان شهدا در بلوار بسیج شهرستان و همایش دوچرخه سواری  خبر داد  که با تلاش 13 کمیته در زیر مجموعه اجلاسیه کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، برگزار شده است.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها