رئیس هیئت کشتی بسیج کشور:

هر شهرستان یک خانه کشتی داشته باشد / تقویت، استعداد یابی و کمک به هئیت کشتی از اهداف کشتی بسیج است

ساری-رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با اشاره به لیگ کشتی بسیج، خاطرنشان کرد: آرزوی ما این است که هر شهرستان یک خانه کشتی داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست صمیمی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با پیشکسوتان و بزرگان کشتی استان مازندران با حضور شایگان رئیس هیئت کشتی استان مازندران، سرهنگ غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و مدیرعامل باشگاه مقاومت مازندران و دکتر فعلی دبیر هیئت کشتی بسیج کشور برگزار شد.

خبر
سردار مسلمی در این نشست، با اشاره به اینکه کشتی بسیج در کنار هیئت کشتی استان مازندران است، گفت: اصل هدف ما کمک به هئیت کشتی است تا کشتی استان در جایگاه اصلی خود باشد.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با ابراز علاقه به ورزش کشتی، افزود: وظیفه ما تقویت، استعداد یابی و کمک به کشتی استان مازندران است.

خبر
سردار مسلمی با تصریح بر اینکه هر جا هیئت کشتی استان احساس نیاز به کمک کرد، ما حضور پیدا می‌کنیم، اضافه کرد:  ۱۴۴ سالن ورزشی که سپاه آن را ساخته برای مردم است و مردم از آن بهره مند می‌شوند.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور  در ادامه با اشاره به لیگ کشتی بسیج، خاطرنشان کرد: آرزوی ما این است که هر شهرستان یک خانه کشتی داشته باشد.

سردار مسلمی با بیان اینکه هرجا که هیئت کشتی ضرورت می‌داند که لیگ کشتی برگزار شود، اضافه کرد: هیئت کشتی بسیج و هیئت کشتی شهرستان باید همیشه باهم تعامل داشته باشند.

خبر
رئیس هیئت کشتی بسیج با اشاره به راه اندازی خانه کشتی بسیج در ساری، افزود:سربازی پهلوانان کشتی با سربازی دیگران فرق دارد و شرایط برای مربیگری پهلوانان آماده است.

سردار مسلمی با اشاره به در اختیار بودن سالن‌های ورزشی بدن سازی سپاه برای مربیان پهلوان، گفت: همه کسانی که درعرصه‌های کشتی خدمت می‌کنند از بچه‌های ما هستند و از آنان حمایت می‌کنیم.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور خاطرنشان کرد:برنامه ریزی صورت بگیرد تا در هفته دفاع مقدس از همه پیشکسوتان و بزرگان کشتی استان تجلیل شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار