خبرهای داغ:

مجوز ساخت ۲ مرکز بهداشتی درمانی در بخش مرکزی دزفول صادر شد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ساخت بیمارستان درمان بستر در شهر "میانرود" و درمانگاه تامین اجتماعی در شهر "صفی آباد" با هدف تحقق بخشی از مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان صادر شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۷۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سید احمد آوایی افزود: با توجه به مطالبه اهالی ساکن بخش مرکزی و نبود امکانات بهداشتی، بیمارستان این منطقه در حال احداث است.

وی با بیان اینکه اختلافاتی نسبت به جانمایی و محل احداث این بیمارستان در بخش مرکزی وجود داشت افزود: برای رفاه حال سایر شهر‌های بخش مرکزی افزایش مراکز درمانی و بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم دزفول با اشاره به پیگیری‌های مجموعه فرمانداری این شهرستان در این زمینه، افزود: احداث مرکز درمان بستر در شهر "میانرود" با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهر "صفی آباد" با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از جمله مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان است که مجوز‌های مربوطه به آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها، صادر شده است.

آوایی گفت: با توجه به وجود استعداد‌های فراوان در بخش مرکزی، تکمیل ورزشگاه و مجموعه ورزشی شهر منتظران نیز به زودی احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید
چهار طرح درمانی با ۶۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری در دزفول افتتاح شد
هزینه ساخت پل میانرود دزفول در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت
اعتبار ساخت سه سالن ورزشی در دزفول تامین شد

صفی‌آباد شهری در شمال شهرستان دزفول قرار دارد که در ابتدا منطقه‌ای تحقیقاتی به شمار می‌رفت. همچنین شهر میانرود از توابع این شهرستان نیز به لحاظ جغرافیایی مجاور رودخانه دز، در جنوب دزفول و شرق شهر شوش قرار گرفته‌است

ارسال نظرات
پر بیننده ها