خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد از برپایی جلسه هماهنگی اعضای شورا جهت برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۶۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه از مدیر کانال اخبار روستا در حسینیه تجلیل و قدردانی شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دنبال انتشار اخبار و برنامه های روستا در کانال محلی، به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های او، مراسم تقدیر و تجلیل در حسینیه روستا برگزار شد.

او افزود: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه و با نزدیک شدن به مهر ماه، جلسه ماهانه شورای پایگاه پیرامون هفته دفاع مقدس و پیگیری روند ساخت ساختمان نیمه کاره پایگاه تشکیل و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را حول محور مورد نظر مطرح کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر مراسم عزاداری و سوگواری حسینی در روستا برپا و بسیجیان و خادمین حسینی در آشپزخانه حسینیه جهت تهیه غذا یاری رساندند.

رهایی بیان داشت: برپایی برنامه گشت زنی بسیجیان روستا در غالب گشت محله محور رضویون از ساعت بیست و یک تا بیست و چهار بامداد و تمرین فوتسال بسیجیان در سالن ورزشی نور استان سمنان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها