با حضور جمعی از مسئولان سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر و شهرستان گناوه مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۲۱
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی سپاه انصار الحسین گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه, مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در این آیین به اهمیت و نقش پر رنگ روحانیت در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: سپاه بازوی توانای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی افزود: ایمان، معنویت، روحیه انقلابی و جهادی در سپاه از همان ابتدای شکل گیری و تأسیس این نهاد انقلابی وجود داشته و نقش بسزایی در موفقیت این نهاد مقدس دارد.

برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی سپاه انصار الحسین گناوه

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) علاوه بر نصب فرماندهی سپاه، فردی راهم به عنوان نماینده، ولی فقیه در سپاه منصوب کردند که رسالت و فلسفه وجودی این نماینده، ولی فقیه ارتقاء معنویت، بصیرت دینی، تقویت روحیه انقلابی و‌جهادی آحادفرماندهان، پاسداران وبسیجیان با خانواده‌های آنان و همچنین صیانت از هویت اسلامی می‌باشد.
هاشمی ابراز داشت: با چنین سپاهی و مجموعه‌هایی و ازهمه مهم تر با چنین روحیه‌هایی انقلابی و جهادی علاوه براینکه سپاهی شکست ناپذیر خواهیم داشت تمامی توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم را هرچند که بزرگ هم باشند، خنثی خواهیم نمود.

برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی سپاه انصار الحسین گناوه

حجت الاسلام هاشمی در این مراسم از تلاش‌های چندساله حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد امین خاضع مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گناوه تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمد زاده را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج انصار الحسین (ع) گناوه معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات