واکسیناتور جوان ایوانی تاکنون واکسیناسیون ۲۰ هزار رأس دام سبک را علیه بیماری تب برفکی انجام داده است.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۳۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
۲۰ هزار رأس دام سبک توسط واکسیناتور جوان ایوانی واکسینه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، خانم فاطمه رهبر با ۲۲ سال سن دارای مدرک کارشناسی دامپزشکی از جمله جوانانی است که این روزها در شهرستان ایوان در قالب طرح برون سپاری خدمات واکسیناسیون دامپزشکی مشغول به کار شده است.

 

خانم رهبر درباره فعالیت و نحوه کار خود می‌گوید: سه سال بود که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه دنبال شغل می‌گشتم، تا اینکه با طرح خدمات برون سپاری واکسیناسیون دامپزشکی استان آشنا شدم و در تابستان امسال بعد از حمایت مدیرکل دامپزشکی استان و شهرستان ایوان، کارت مایه کوبی خود را دریافت و مشغول واکسیناسیون در روستاها و مناطق مختلف شهرستان ایوان شدم.

 

این واکسیناتور جوان ایوانی افزود: تاکنون در ۱۳ روستا بیش از ۱۰ هزار راس طیور را علیه بیماری نیوکاسل واکسینه کردم همچنین واکسیناسیون ۲۰ هزار راس دام سبک را علیه بیماری تب برفکی انجام شده است.

 

وی یادآور شد: طی ۲ ماه گذشته از صبح تا غروب در روستاهای دورافتاده ایوان در گرما و راه‌های سخت مشغول کار واکسیناسیون دام های عشایر هستم و به این کار علاقمند می‌باشم.

 

خانم رهبر توضیح داد: برون سپاری خدمات دامپزشکی فرصتی به من داد تا هم به شغل مورد علاقه خود برسم و هم درآمدی برای خود کسب کنم، از مسئولان دامپزشکی استان انتظار دارم در این راه حمایتم کنند.

 

این واکسیناتور جوان ایوانی در مورد برخورد دامداران منطقه با وی نیز گفت: دامداران نهایت لطف را به من دارند و از کار واکسیناسیون بنده نیز رضایت کامل دارند و تاکنون مشکل خاصی در بحث کار واکسیناسیون با مردم نداشته‌ام، رضایت‬ دامداران بهترین هدیه برای من است.

 

وی اضافه کرد: هیچ گاه از کار کردن ناامید نمی‌شوم، کار واکسیناسیون هرچند بسیار سخت و طاقت فرسا است ولی همه این سختی‌ها را تحمل می‌کنم تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

 

در سال گذشته و امسال ۹ میلیارد تومان برای طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی ایلام اختصاص پیدا کرده که در این طرح بیش از ۴۰ نفر شاغل شدند.

ارسال نظرات