سردار نقدی:

تمام تلاش دشمن بر پنهان ماندن واقعیت‌های بزرگ پیروزی ملت قهرمان ایران است

همدان-معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه امروز تمام تلاش دشمن بر پنهان ماندن واقعیت‌های بزرگ پیروزی ملت قهرمان ایران است که دنیا را شگفت‌زده کرد، گفت: راه مقابله با این دشمنی را جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۳۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدرضا نقدی در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی استان همدان که در راستای دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مجاهدت کارگران شهید اظهار کرد: امروز در محضر شهدای والامقام به خصوص کارگران شهیدی هستیم که مجاهدت و تلاش آنها در سنگر کار و تولید و مجاهدت و تلاش در جبهه‌های برقراری امنیت و دفاع از کشور و آرمان‌ها ستودنی است.

وی با بیان اینکه همه پیشرفت‌هایی که امروز در آن غرق هستیم و به آن افتخار می‌کنیم و همه عزت و عظمت و امنیت ما مدیون شهداست که باید قدر آنها را بدانیم، گفت: شهدا بودند که پیروزی‌های درخشان را یکی پس از دیگری برای ملت ما به ارمغان آوردند و ما را به جایگاه رفیع رساندند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر امروز رهبر انقلاب به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی می‌فرمایند که نزدیک قله هستیم جز با فداکاری، گذشت و ایثار شهیدان به دست نیامده است، افزود: روشن شدن صف جنگ حق و باطل به برکت خون شهدا بود.

وی اضافه کرد: روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان این انقلاب با چندین لایه و فاصله افرادی را با چهره‌های موجه به میدان نبرد با ملت ایران فرستادند و ما در سال‌های اول جنگ با کسانی درگیر بودیم که خود را ضد استعماری، ضد استکباری و ضد آمریکایی معرفی می‌کردند در صورتی که ایادی آمریکا بودند و گروه‌ها و جریانات با چند واسطه توسط آمریکا هدایت می‌شد.

* خون شهدا حقیقت را آشکار و چهره‌‌های نفاق را رسوا کرد

سردار نقدی ادامه داد: در نهایت خون شهدا این حقیقت را آشکار و چهره‌‌های نفاق را رسوا کرد و این لایه‌های صف به صف برداشته شد و دشمنی که با جلوه‌های ضداستعماری خود را از معرض تیر این ملت و میدان معرکه و آتش دور نگه داشته بود، پرده از تزویر برداشت.

وی با بیان اینکه وقتی امام راحل آمریکا را جریان کمونیستی و شیطان بزرگ و صدام را صدام آمریکایی نام نهاد همه دنیا تعجب کردند، تصریح کرد: امروز همه متوجه شدند که چهره‌هایی به ظاهر آزادی‌ خواه، منافق بودند و به برکت خون شهدا حقیقت برای همه آشکار شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز کسانی که می‌خواهند با انقلاب اسلامی مخالفت کنند پیش رئیس رژیم صهیونیستی و به سرزمین‌های اشغالی می‌روند و با آنها  کنفرانس گذاشته و مصاحبه می‌کنند؛ امروز تمام مسائل روشن شده و بصیرت بسیار بالایی نیاز هست تا تشخیص داده شود این دشمنی که مقابل شعار ضد آمریکایی و ضد استعماری سر می‌دهد و به ظاهر آزادی‌خواه است دروغ می‌گوید و حامی آمریکا است اما خون شهدا این لایه‌های تزویر را کنار زد و صف‌های او را شکافت.

وی ادامه داد: امروز اثبات اینکه منافقین آمریکایی هستند، صدام آمریکایی بود و مخالفین این نظام هم پیمانان رژیم صهیونیستی و تیم اشغالگر هستند کار سختی نیست بنابراین ما به قله‌ها نزدیک شدیم که یکی از جلوه‌های آن همین حقیقتی است که به برکت خون شهدا حاصل شده است.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس، جنگ سخت و پیچیده‌ای بود و بصیرت بالایی نیاز بود تا در آن میدان و معرکه حقیقت را درک کرد و برای آن جان داد، گفت: شهدا این حقیقت را فهمیدند و ما مدیون شهدا هستیم که راه را باز کردند و ما را به این نقطه که همه را بیدار می‌کند، رساندند.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه آمریکای لاتین راهپیمایی علیه آمریکا سر گرفته و قیام‌هایی بزرگی از ملت‌ها علیه استکبار شکل گرفته که همگی به تأسی از راه شهدا است، ادامه داد: امروز بعد از یک مسیر طولانی و ده‌ها سال مبارزات سخت و پشت سر گذاشتن بحران‌ها و حوادث پی در پی و فتنه‌های بسیار، حقیقت روشن و راه برای فتح قله‌ها باز شده که این را مدیون شهدا هستیم.

* امروز جامعه کارگری در امتداد مسیر شهدای کارگری است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود در تبیین اهمیت کار و کارگر در جامعه، با تاکید بر اینکه جامعه کارگری علاوه بر شرافت جهاد در جبهه جنگ، شرافت تولید در جبهه اقتصادی هم دارند، افزود: همه ما بدون شک مدیون تلاش کارگران هستیم که امکاناتی برای معاش، زندگی، رفاه، آسایش و راحتی ما فراهم کردند.

وی با بیان اینکه کارگران شهید، دو شرافت دارند که یکی شرافت تلاش و ایثار و گذشتی است که برای برقراری امنیت دارند و دیگری تلاش و گذشت برای تولید است، تصریح کرد: شرافتی دیگر این است که در دوره‌ای که جبهه جنگ ما به اقتصاد رسیده و کار و تولید جبهه نبرد است کارگران ما آزمایش خوبی پس دادند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه امروز جامعه کارگری در امتداد مسیر شهدای کارگری ایثار و فداکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: راهی که شهدای کارگر پیش روی ما گذاشتند و با فداکاری که از خود در جبهه‌ها نشان دادند امتداد پیدا کرد و امروز در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط و با وجود تحریم‌ها، تولید متوقف نشد و استمرار پیدا کرد و چرخ کارخانه‌ها نایستاد که همه به خاطر ایثار و فداکاری و گذشت کارگران بود.

وی اضافه کرد: گاهی اوقات حقوق کارگران ماه‌ها عقب می‌افتاد و مشکلات جدی پیدا می‌کردند اما با این وجود در جنگ اقتصادی و در شرایطی که در تحریم بودیم و خیلی از قطعاتی که از خارج وارد می‌شد در اختیار ما نگذاشتند، کارگران با ایثار و ابتکار و خلاقیت و تلاش شبانه روزی این قطعات را ساختند و اجازه ندادند خط تولید متوقف شود و در جنگ اقتصادی به زیبایی تمام در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دنیا از اینکه کشوری با وجود تحریم‌ها پیشرفت‌های شگرف دارد، متعجب است، گفت: امروز وقتی مقامات کشورهای دیگر از وضع تولید و نمایشگاه‌های صنعتی و مراکز پژوهشی ما بازدید می‌کنند شگفت زده می‌شوند که چطور در شرایط سخت تحریم به این پیشرفت‌های عظیم دست پیدا کردیم که البته این پیشرفت‌های ما با گذشت و فداکاری کارگران در جبهه جنگ اقتصادی است که تلاش و مجاهدت کردند، ابتکار و خلاقیت داشتند و به یک آرمان بلند می‌اندیشیدند که امروز روز بهره‌گیری از این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه دنیا در آستانه تحول بزرگی است و امروز دشمنان ما رو به ذلت، نکبت و خواری هستند، بیان کرد: دشمنان ما هر روز در حال شکست هستند و هر روز ملت‌های آزادی خواه یکی پس از دیگری با الگوگیری از ملت قهرمان ایران به صحنه می‌آیند و این یک پیروزی است.

* دشمن تلاش می‌کند تا فضا را غبارآلود و دگرگون کند

سردار نقدی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند تا فضا را غبارآلود و دگرگون کند و اجازه ندهد قله را شفاف ببینیم و به سمت آن حرکت کنیم، عنوان کرد: ما از سختی‌ها و پیچیدگی‌ها و نبردهای سخت گذر کردیم و امروز که می‌خواهیم به قله برسیم دشمن تلاش می‌کند که فضا را غبارآلود کند تا حقیقت را نبینیم و به قله نرسیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن معیشت ما را به عنوان ابزار برای غبار آلود کردن فضا در دست گرفته است، یادآور شد: مشکلات اقتصادی واقعیت امروز جامعه است که دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کنند تا پیروزی‌های بزرگ ما مخفی شود؛ از کوچک‌ترین حادثه‌ای که در کشور اتفاق می‌افتاد بزرگنمایی و سوءاستفاده می‌کند تا حقیقت دیده نشود و خود به هدف برسد که ما باید بیدار باشیم .

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم جهاد تبیین برای مقابله به دشمنی‌های دشمنان در شرایط امروز تاکید و بیان کرد: امروز جا دارد بر شرافت کارگری و نقش داشتن در تولید و تأمین مایحتاج و نیازهای مردم، شرافت ایستادگی در جبهه نبرد نظامی با دشمن، شرافت برقراری امنیت و شهید دادن در این مسیر و شرافت جهاد اقتصادی و تولید یک شرافت دیگری به نام شرافت جهاد تبیین بیافزایم و اجازه ندهیم این غبار توسط دشمن شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز تمام تلاش دشمن بر پنهان ماندن واقعیت‌های بزرگ پیروزی ملت قهرمان ایران است، راه مقابله با این دشمنی را جهاد تبیین دانست و گفت: باید دستاوردهای بزرگ ملت قهرمان و پیشرفت‌های عظیمی که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم داشتند و دنیا را شگفت زده کرد، تبیین شود.

سردار نقدی با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ دنیا درخواست پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را از ما دارند در حالی که روزی به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند، افزود: امروز قدرت‌های بزرگ تسلیحاتی دنیا از صنایع نظامی ما درخواست خرید پیشرفته‌ترین تسلیحات پدافندی، هوایی و موشکی را دارند که این پیشرفت‌ها و دستاوردها باید تبیین شود.

وی با بیان اینکه باید علت دستیابی به عظمت و پیشرفت کشور با وجود سختی‌ها و تحریم‌ها تبیین شود، اضافه کرد: اگر همه دنیای استکبار جمع و همه ثروتمندان بزرگ این منطقه پول و ثروت خود را روی هم گذاشتند تا داعش را ایجاد کنند و علیه ایران و کشورهای منطقه بفرستند و همه آنها با شکست مواجه شدند؛ اگر همه قدرت‌های بزرگ دنیا تحریم اقتصادی جهانی را بر ما تحمیل کردند تا اجازه ندهند پیشرفتی در کشور حاصل شود و تصورشان بر این بود که ظرف 6ماه ملت ایران برای خرید نان به خیابان‌ها می‌ریزند و 14سال از آن روز گذشت و امروز ملت ایران نان صادر می‌کند و در نهایت در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه شدند، این پیروزی‌ها و دستاوردها باید تبیین شود.

*دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را مدیون ولایت، اسلام و مکتب امام (ره) و آرمان انقلاب هستیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را مدیون ولایت، اسلام و مدیون مکتب امام (ره) و آرمان انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: این قدرت‌ها را مدیون ولایت و امام راحل هستیم که تکیه گاه ما را خدا قرار داد و ما را به نقطه اصلی قدرت وصل کرد و به ما فهماند که این قدرت‌ها و آمریکا با همه ساز و برگ‌هایش پوشالی است.

وی اضافه کرد: همه باید به شرافت‌هایی که در جبهه جهاد جنگ سخت، جبهه جنگ مبارزه با فتنه‌ها و آشوب‌ها و جبهه جهاد تولید کسب کردیم، شرافت جهاد تبیین و روشنگری و آشکارسازی حقیقت را هم اضافه کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه باید قدردان نعمت بزرگ ولایت باشیم که همه پیشرفت‌ها را مدیون این نعمت هستیم، تصریح کرد: انقلاب ما کشتی نجات است و اگر ناخدایی همچون مقام معظم رهبری نداشتیم در این تلاطم‌ها و حوادث، فتنه‌های رنگارنگ و بحران‌های پی در پی ساخته دشمن نمی‌توانستیم اینگونه با عزت و عظمت سرافرازانه به آرامش برسیم و پیشرفت داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن دست از دشمنی برنداشته اما یقین داشته باشیم پیروزی نزدیک است، یادآور شد: امروز دشمنی که به جنگ ما آمد و فتنه‌های بزرگ به بهانه‌های واهی علیه ما راه‌اندازی کرد و طی سال گذشته جنجال‌های رسانه‌ای راه انداخت و با دروغ پراکنی به دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که خوشبختانه با هوشیاری ملت ما تمام توطئه‌ها برملا شد و دشمن بار دیگر با شکست مواجه شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هوشیاری ملت ایران باعث شده مستضعفان دنیا به ملت ما اقتدا کنند و در مقابل ظلم بایستند، عنوان کرد: آمریکا امروز ۳۳ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و سالی ۱.۵ تا ۲ هزار میلیارد دلار به بدهی آن اضافه می‌شود، علت آن نیز مقاومت ملت ما است که به ملت‌هایی چون عراق و سوریه یاد دادند، نگذارند آمریکایی‌ها آنها را چپاول کنند و ببرند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار