خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ساسان نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه بهبهان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۴۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: این دیدارکه در دفتر امام جمعه محترم شهرستان برگزار و با هدف شناخت،تعامل و هم افزائی بخصوص همکاری سپاه و بسیج در زمینه های فرهنگی اجتماعی و دیگر فعالیت ها با امام جمعه محترم شهرستان بوده است .

 

حجت الاسلام حاج آقا ساسان نژاد ؛ در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام آخر ماه صفر ، از همکاری های دفتر امام جمعه محترم شهرستان با مجموعه سپاه و بسیج تقدیر و تشکر نموده و از تعامل ،هم اندیشی سپاه و بسیج با امام جمعه محترم شهرستان در برنامه های آتی جهت ایجاد فضای معنوی و مذهبی در سطح شهرستان گفت و گو نموده است .

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ناصری امام جمعه محترم شهرستان ضمن خوش آمد گویی وی خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های خوبی در بخشهای مختلف بوده که این برگرفته از خون شهدا و الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است. و مجموعه سپاه و بسیج با تکیه بر جوانان و خود باوری نقش موثر و بسزائی در این بخش ها داشته است .

در ادامه حاج آقا ناصری اظهار داشته ؛ بسیج برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه ها حاضر بوده و در دوران دفاع مقدس بخصوص حوادث اخیر کشور نقش موثری داشته و همین بسیجیان ما از عزت ایران واسلام دفاع کردند. 

 

در ادامه امام جمعه محترم بیان نمود ، تعامل و همکاری با مجموعه سپاه و بسیج، شاهد پیشرفت هایی در سطح شهرستان خواهد بود و از این همکاری و تعامل استقبال خواهیم کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها