خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد تأکید کرد

ضرورت ایجاد رشته‌های دانشگاهی در دانشکده منابع طبیعی تویسرکان

 همدان-امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: ایجاد رشته‌های دانشگاهی در دانشکده منابع طبیعی تویسرکان از مهمترین خواسته‌های ما است.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۸۵
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
ضرورت ایجاد رشته‌های دانشگاهی در دانشکده منابع طبیعی تویسرکان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در جلسه نشست مشترک وزیر جهاد کشاورزی با کشاورزان شهرستان تویسرکان اظهار کرد: ایجاد رشته‌های دانشگاهی در دانشکده منابع طبیعی تویسرکان از مهمترین خواسته‌های ما است.

وی افزود: حضور وزرا در شهرستان احساس امید و گره‌گشایی به مردم می‌دهد و زمینه امیدآفرینی را در بین مردم فراهم می‌سازد که امیدواریم وزیر در این سفر لطف ویژه به شهرستان داشته باشند تا زمینه رفع برخی ازمشکلات حوزه کشاورزی شهرستان را که قطب تولید گردو است مرتفع سازد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: پتانسیل تویسرکان در برخی حوزه‌ها به خصوص کشاورزی آنقدر بالا است که سرمایه‌گذاری در آن تعالی اقتصادی شهرستان را به دنبال خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به صنایع تبدیلی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی اشاره کرد.

وی با اشاره به پتانسیل کشاورزی تویسرکان گفت: باید این پتانسیل توسط وزارت جهاد کشاورزی حمایت شده و در این مسیر مشکلات این بخش حل شود که از جمله این مشکلات بیماری درختان گردوی شهرستان است که باید برای رفع این مشکل قرارگاه ایجاد شود.

حسینی مجد با تأکید بر انجام اقدامات زیربنایی عنوان کرد: درخواست دارم برای رشته‌های مرتبط با کشاورزی منطقه، دو رشته کشاورزی به دانشکده منابع طبیعی بدهید تا هم مشکل منطقه حل شود هم این دانشکده به سامان برسد .

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر شما با ایجاد رشته در دانشگاه تویسرکان موافقت کنید وزیر علوم هم موافقت خواهند کرد و مشکلی در این مسیر نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار