زنجان _ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تحصیل ۶۷۸ نفر از دانش‌آموزان فرزندان شاهد و ایثارگر زنجانی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۲۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

تحصیل بیش از 600 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر زنجانی در مدارس

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛عباس برزگر در آستانه بازگشایی مدارس با اشاره به خدمات آموزشی این بنیاد به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: از این تعداد دانش‌آموز شاهد و ایثارگر، ۲۵۴ نفر از دانش‌آموزان شامل فرزندان شهدای والامقام، آزاده و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر هستند و ۴۲۴ نفر فرزندان جانبازان سرافراز ۲۵ تا ۴۹ درصد هستند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد دانش‌آموز ۳۲۵ نفر دختر و ۳۵۳ نفر دانش‌آموز پسر در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: ۴۶۷ دانش آموز از فرزندان شاهد و ایثار در شهرستان زنجان، ۷۶ دانش آموز شهرستان ابهر، ۲۴ نفر در خرمدره، ۷۷ نفر در خدابنده، ۲۱ دانش‌آموز طارم، ۱۳ نفر در شهرستان ماهنشان به تحصیل مشغول هستند.
برزگر با اشاره به اینکه ۲۷۹ نفر از دانش‌آموزان شاهد و ایثار استان در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: هم اکنون ۲۲ مدرسه شاهد که از این تعداد ۸ مدرسه در مقطع ابتدایی، ۹ مدرسه شاهد در دوره اول و ۵ مدرسه در مقطع دوره دوم متوسطه در استان فعالیت می‌کنند.
وی رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگران، برنامه ریزی و پیگیری اجرای قوانین و مصوبات موجود مرتبط با طرح شاهد و ایثارگران و تهیه و تدوین برنامه‌های خاص آموزشی دانش آموزان طرح‌های نیمه متمرکز و پراکنده شاهد و ایثارگران با توجه به شرایط خاص آن‌ها از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

ارسال نظرات