فرمانده سپاه پیشوا:

رسانه دولت مردمی باید قوی تر شود/ با اجرای طرح های عمرانی مردم باید احساس امنیت و آرامش کنند

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا گفت: ان شاالله جهت دیده شدن خدمات رسانی دولت مردمی رسانه ها قوی عمل کنند و به گوش همه مردم برسد و شاهد امیدآفرینی در جامعه باشیم.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۲۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جناب سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه تعاملی با مجموعه ادارات شهرستان به ویژه دستگاه های خدمات رسان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا انجام شد با تعامل خوبی که بین دستگاه ها بوده طرح های خوبی برای موقعیت های بحران ارائه شد که دستگاه های خدمات رسان بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند این تعامل و همکاری و همفکری بین مجموعه ادارات شهرستان خیلی عالی است الحمدالله سنوات قبل توانستند خدمات خوبی را داشته باشند با ارائه طرح ها ان شاالله در آینده این خدمات بهتر باشد که مردم احساس امنیت و آرامش کنند.
ماموریت سپاه در موضوعات خدمات رسانی و محرومیت زدایی و با همکاری مجموعه ادارات سطح شهرستان توانستیم این خدمات را با تعامل این عزیزان برنامه ریزی کنیم یک سری خدمات انجام شد طرح هایی در شهرستان افتتاح شد ان شاالله که با برنامه ریزی بتوانیم طرح های در دست اقدام در هفته دفاع مقدس را افتتاح کنیم و مردم شاهد اجرای طرح های خوبی در سطح شهرستان توسط مجموعه ادارات و بسیج باشند.
از مجموعه روسای ادارات تقدیر و تشکر می کنم با توجه به شرایط همه این عزیزان در کنار یگدیگر قرار گرفتند کارهای خوبی انجام دادند از تمام مجموعه ادارات و نظامی و انتظامی و بسیج و ...صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ان شاالله جهت دیده شدن خدمات رسانی دولت مردمی رسانه ها قوی عمل کنند و به گوش همه مردم برسد و شاهد امیدآفرینی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار