معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه:

نقشه‌های شوم صهیونیست‌ها در شعله ور کردن اغتشاشات در ایران نقش برآب شد /دشمن با ترویج فساد و فحشاء قصد تضعیف روحیه شهادت طلبی را دارد

ساری-معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه رمز اقتدار و عزت ایران را روحیه شهادت طلبی دانست و افزود: دشمن مخالف شهادت طلبی است و با ترویج فساد و فحشاء قصد تضعیف روحیه شهادت طلبی را دارد.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۲۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

نقش شوم صهیونیست‌ها در شعله ور کردن اغتشاشات در ایران نقش برآب شد /دشمن با ترویج فساد و فحشاء قصد تضعیف روحیه شهادت طلبی را دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سرتیپ پاسدار محمد تولائی معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه شامگاه چهارشنبه در شب رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت سبط نبی اکرم امام حسن مجتبی(ع)  در یادواره شهدای لپاسر شهرستان رامسر گفت: پیامبر گرامی اسلام اول خودشان و بعد جامعه جهانی را ساختند و دعوت حق را علنی کردند و اهل بیت(ع) و نزدیکان را به صلاح و رستگاری دعوت کردند.

سردار تولائی افزود:در این مبارزه پیامبر با جهالت مردمی که از مبانی نبوت و توحید بویی نبرده بودند و دعوت را مخالف منویات دنیوی خود می‌دانستند، مبارزه کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه  ادامه داد پیامبر زحمات زیادی کشید و به مبارزات خود ادامه دادند تا توانستند جمع کثیری را به اسلام دعوت کنند.

سردار تولائی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: پس از تشکیل حکومت اسلامی معاندان کارشکنی‌ها و موانعی را در دعوت پیامبر برای گسترش دین اسلام در عرصه جهان ایجاد کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: در زمان امام حسن مجتبی (ع)، معاویه به عنوان نظام استکباری با پول و تزویر به لشکریان امام حسن(ع) نفوذ کرد و از آنجایی برخی یاران امام حسن (ع)دشمن شناسی و بصیرت نداشتند باعث شد امام حسن(ع) با نرمش قهرمانانه برای جلوگیری از تبدیل حکومت به سلطنت، صلح با معاویه را بگونه‌ای نگارش کند که مردم به روشنگری برسند.

سردار تولایی با بیان اینکه فضای مجاهدت در طول تاریخ جریان پیدا کرده و اثر خود را برجای گذاشته است گفت: در زمان حاضر امام خمینی (ره) توانست حکومتی اسلامی را شکل دهد و همچون طول تاریخ دشمنان اسلام دشمنی خود را آغاز کردند تا از همان روز اول ایران را درگیر مسائلی کنند که توسعه و پیشرفت برای این حکومت فراهم نشود تا در گام اول این نظام شکست بخورد تا هیچ کشوری در دنیا به دنبال انقلاب نباشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه افزود: بینش و بصیرت مردم و شهادت طلبی مانع تحقق نقشه‌های شوم دشمن شده است و اخلاص شهدا که تمام هستی خود را برای اسلام به میدان آورده اند باعث شد خداوند نیز به وعده اش عمل کنند و پیروزی از‌آن ایران باشد.

وی تصریح کرد:  جمهوری اسلامی حالا به نقطه‌ای از قدرت نظامی و ... رسیده که در موضع قدرت در دنیا قرار گرفته است.

سردار تولایی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش در داخل کشور می‌خواهند ایران را مشغول خودش کنند تا بتوانند در عراق و یمن و ... مداخله کنند، اما آن‌ها نمی‌دانند که ما صدای جلساتشان را هم می‌شنویم و اظهار کرد: دشمنان می‌دانند که از مقابله مستقیم با ایران کار به جایی نمی‌برند به همین دلیل به دنبال تهاجم‌های فرهنگی است

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه  گفت: بینش و بصیرت مردم و شهادت طلبی جوانان کشور سبب شد نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود.

سردار تولائی تاکید کرد:شهدا با احساس تکلیف الهی در مقابل توطئه‌های دشمنان مقاومت کردند و با روحیه جهادی و ایثار به میدان آمدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه هفته‌ای ده عملیات در سرزمین‌های اشغالی علیه فلسطین انجام می‌شود افزود: نتانیاهو می‌گوید علت اینکه نمی‌توانیم از عهده این‌ها بربیاییم این است که توسط جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌شوند.

سردار تولائی اضافه کرد: هفته گذشته صهیونیست‌ها در یکی از کشور‌های عربی جلسه داشتند که چگونه با مقاومت عراق مقابله کنند و تصمیم گرفتند زمانی به مقاومت عراق حمله کنند که داخل ایران بهم ریخته باشد و اغتشاشات را شعله ور کردند تا بازو‌های جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند که نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه رمز اقتدار و عزت ایران را  روحیه شهادت طلبی دانست و افزود: دشمن مخالف شهادت طلبی است و با ترویج فساد و فحشاء قصد تضعیف روحیه شهادت طلبی را دارد.

سردار تولائی با اشاره به اینکه نگاه خالصانه و تشخیص درست در پیمودن راه حق از نشانه‌های شهادت طلبی است، تاکید کرد: از شهدا باید درس بگیریم و روحیه شهادت طلبی را حفظ کنیم.

به گفته معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه ملت ایران با بصیرت و روحیه شهادت طلبی سرفراز و سربلند، توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار