خبرهای داغ:

اجرای ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در کرخه

فرمانده سپاه کرخه از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و افتتاح طرح های عمرانی و محرومیت زدایی همزمان با هفته مقدس در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۷۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، فرمانده سپاه کرخه،بخشداران مرکزی و شاوور و شورای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان کرخه برگزار شد. 

 

دکتر ستاری فر فرماندار کرخه در ابتدای جلسه با اشاره به حماسه دفاع مقدس این دوران را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تداوم الگوی دفاع مقدس زمینه ساز توسعه در بخش های مختلف کشور بوده است.

 

ستاری فر فرماندار کرخه فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ همدلی، مقاومت و ایستادگی است. انتقال ارزش های دفاع مقدس برای نسل های جدید ضرورت جهاد تبیین است.

 

سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه:با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، الگوی مقاومت بعنوان میراث دفاع مقدس عامل اساسی شکست تحریم ها و عقب نشینی استکبار جهانی در مواجهه با ملت ایران است. 

 

فرمانده سپاه کرخه افزود: دفاع نابرابر ودفاع مردمی که هیچگونه آمادگی درمقابل کشوری که با حمایت استکبار جهانی وچندین کشور دیگر نداشت، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل نمودند و ما فقط در مقابل زورگویان و متجاوزان دفاع کننده بودیم ولی درجنگ خیلی چیزها آموختیم از جمله شجاعت، جوانمردی و دفاع از خاک و دین مثال زدنی بود ولی متاسفانه بصورت شایسته به مسئله جنگ پرداخته نشده است و بایستی دفاع جانانه ما در مقابل متجاوزان بهتر از این به نسل فعلی بازگو شود .

 

فرمانده سپاه کرخه در ادامه با اشاره به خلاء و فاصله بین نسل دهه هشتاد و نود با دوران دفاع مقدس، که لازمه آن همه ما در زمینه جهاد تبیین، خاصه ویژه دانش آموزان و دانشجویان، این گنج گران بها را از طریق رزمندگان، جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس به این نسل منتقل کنیم. 

 

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد رسول بهادر زاده معاونت فرهنگی سپاه کرخه بعنوان دبیر ستاد هفته دفاع مقدس تعیین و براساس برنامه تدوین شده دستورکار برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس تهیه و ابلاغ شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار