خبرهای داغ:

اعلام برنامه‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در خوزستان

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خوزستان برنامه‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۲۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سیداحمد فرجی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خوزستان گفت: نواختن زنگ بیعت با امام زمان (عج) یکی از کار‌های فرهنگی است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس استان ترویج پیدا کرده است و به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر (ع) در مدارس به صدا درمی آید.

او می‌گوید: آذین بندی اداره‌ها توسط مسئولان و نقاط مختلف شهر توسط شهرداری دیگر کار‌های ابلاغ شده در رابطه با آغاز امامت امام زمان (عج) است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری هنرمندان، شعرا و... برنامه‌هایی در این زمینه اجرا خواهد کرد.

فرجی ادامه داد: مبلغان به بقاع متبرکه در مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند و برنامه محوری نیز در حرم مطهر حضرت علی ابن مهزیار اهوازی، حرم دانیال نبی (ع) در شوش و مقام صاحب الزمان (عج) در شوشتر برگزار خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خوزستان می‌گوید: هدف از برگزاری این برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، معرفی امام زمان (ع) و مناقب ایشان به گروه‌های سنی مختلف در همه نقاط استان است.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: مساجد و حسینیه‌ها باید سکاندار برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شوند.

او می‌گوید: نهم ربیع الاول، آغاز امامت امام زمان (عج) در پیش است و انتظار می‌رود کار‌های فرهنگی و مذهبی در این زمینه اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار