علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه با اشاره به گلایه بانوان فیروزکوهی از تاخیر در اجرای پروژه پارک بانوان این شهرستان گفت:این پروژه، پروژه شاخص شهر فیروزکوه در حوزه مدیریت شهری است که برنامه ریزی بسیاری برای ساخت و تجهیز این پارک در مجموعه خلیج فارس فیروزکوه انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۷۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

وی افزود؛در طرح ساماندهی مجموعه خلیج فارس فیروزکوه که حدود ۲۰ هکتار وسعت دارد، ساخت پارک بانوان پیش بینی و طراحی شده است.

شهردار فیروزکوه با بیان اینکه تاکنون پیشنهادات و طرحها بررسی و تایید شده است خاطر نشان کرد: با سفر رئیس جمهور به شهرستان فیروزکوه پروژه پارک بانوان ان شاءالله جز پروژه های مصوب سفر ابلاغ خواهد شود.

 صادقی یاداور شد: در مجموعه خلیج فارس فیروزکوه امکاناتی نظیر پیست دوچرخه سواری، جاده سلامت، زمین‌های ورزشی، بازارچه صنایع دستی و باغ گل‌ها پیش بینی شده است و هدف از این طرح  گسترش ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین بانوان شهرستان فیروزکوه است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تاکنون سفر رییس جمهور به شهرستان محقق نشده است؛ و این انتظار از آغاز به کار وی شروع و هنوز پایان نیافته است و در حال حاضر بیش از یک سال است که این برنامه به عقب افتاده است.

شهردار فیروزکوه در پایان ابراز امیدواری کرد:ان شاءالله با سفر رییس جمهور به شهرستان این پروژه ابلاغ و مصوب شود تا بتوانیم در اسرع وقت اجرای این پروژه را آغاز و با تخصیص به موقع اعتبارات، به بهره برداری برسانیم.

 

 خبرنگار بسیج طاهره حاجی مزدارانی

 

ارسال نظرات