خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

رسانه مهم ترین ابزار دشمن در حوزه جنگ شناختی علیه ایران اسلامی است

رسانه مهم ترین ابزار دشمن در حوزه جنگ شناختی علیه ایران اسلامی است
سرهنگ مهرعلیا گفت: در جنگ ترکیبی، رسانه مهمترین ابزار در حوزه جنگ شناختی علیه ایران اسلامی است که دشمن از این ابزار در مدیریت سازی بحران و آشوب و نافرمانی مدنی اغتشاشات سال گذشته بهره برد.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۸۳
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در جلسه مشترک سپاه و نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا، به اغتشاشات پاییز سال گذشته اشاره کرد و گفت: اغتشاشات پاییز 1401 در قالب جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی ایران بود که همه دشمنان داخلی و خارجی و پیاده نظام دشمن علیه ایران اسلامی وارد این کارزار و پدیده ترکیبی شده بودند.این روزها نیز با توجه به سالگرد مهسا امینی، تمام تلاش سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی و رسانه ضد انقلاب، معطوف به ایجاد یک آشوب و شوک در جامعه ایران برای تبدیل کردن آن به دور جدیدی از آشوب ها و اغتشاشات است.

وی در ادامه افزود: مداخلات کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل در خصوص مسائل داخلی جمهوری اسلامی ایران همواره از ابتدای انقلاب وجود داشته و موضوعی نیست که به اغتشاشات پاییز سال گذشته محدود باشد. دیدار اخیر مقامات رژیم صهیونیستی با رسانه های معاند فارسی زبان تأییدکننده این موضوع می باشد.

سرهنگ مهرعلیا، رسانه را مهم ترین ابزار دشمن در حوزه جنگ شناختی علیه ایران اسلامی دانست و افزود: نقش رسانه های مخالف و معاند نظام در اغتشاشات و آشوب های سال گذشته یک نقش کلیدی و اساسی بود و این نقش اساسی و کلیدی را رژیم صهیونیستی برعهده داشت و امروز بر هیچ کس پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی در خط مقدم مقابله با جمهموری اسلامی ایران است. در حقیقت، در جنگ ترکیبی دشمن، رسانه مهم ابزار در حوزه جنگ شناختی علیه ایران اسلامی است و دشمن در اغتشاشات پاییز 1401 از این ابزار به نحوه أحسن در مدیریت سازی بحران و آشوب و نافرمانی مدنی در بستر جامعه بهره برد. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به بصیرت افزایی و جهاد تبیین در جامعه اشاره کرد و گفت: بدون شک در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، مهم ترین اقدام بصیرت افزایی و جهاد تبیین در جامعه است. علاوه بر این، ایجاد هوشیاری و آگاهی از نقشه های شوم دشمن، اهتمام ویژه قوای سه گانه و دیگر نهادهای حاکمیتی برای حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مردم و تقویت سرمایه اجتماعی و عدالت اجتماعی در جامعه نیز می تواند توطئه ها و اهداف دشمن در داخل کشور را خنثی کند.    

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار