مدرس دانشگاه گفت: امروز نیاز داریم تا در عرصه رسانه و فضای مجازی بستری برای نقش‌آفرینی جوانان فراهم آوریم تا استعدادهای خود را نشان دهند.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۰۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا شامحمدی مدرس دانشگاه گفت: فضای مجازی یک عرصه بزرگ است که باید در آن نقش‌آفرینی کنیم و نگذاریم دشمن‌روی جوانان ما تأثیر بگذارد.

 

وی افزود: برای فعالیت در فضای مجازی باید آن را به‌خوبی بشناسیم و به همین منظور به سواد رسانه‌ای و تربیت رسانه‌ای نیاز داریم که عرصه را به‌خوبی بشناسیم و آن را به دیگران منتقل کنیم.

 

شامحمدی بیان داشت: امروز نیاز داریم تا در عرصه رسانه و فضای مجازی بستری برای نقش‌آفرینی جوانان فراهم آوریم تا استعدادهای خود را نشان دهند و این مورد نیازمند همت همه آحاد مردم و دستگاه‌ها است.

 

وی در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت نرم فرهنگ است که دشمن سعی در تخریب آن دارد و هرچه در همین زمینه بروز باشیم می‌توانیم قوی‌تر فعالیت کنیم.

 

وی با الگو شمردن شهید قاسم سلیمانی برای مردم گفت: شهید سلیمانی به‌عنوان که هم بر علیه دشمن ایستاد وهم در خدمتگزار مردم بود.

 

مدرس دانشگاه تصریح کرد: ایران اسلامی به جهان وحدت و اقتدار خود را نشان داده وبا اعتماد به جوانان می‌توان به قله‌های موفقیت دست‌یافت.

ارسال نظرات