خبرهای داغ:

همایش جهاد تبیین و بصیرت افزایی در قالب دوره ضمن خدمت در دزفول

با حضور مدیران و معاونین مدارس کلیه مقاطع تحصیلی دزفول همایش جهاد تبیین و بصیرت افزایی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۱۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول، همایش دو روزه با محوریت جهاد تبیین، بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات در دو روز ویژه مدیران و معاونین مدارس کلیه مقاطع تحصیلی دزفول و با حضور امیر ظاهرطحان مدیر آموزش و پرورش دزفول وسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاکی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و سرهنگ حکمت پور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سالن ایثارکانون فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش دزفول برگزار گردید.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام ص. ، شهادت امام حسن مجتبی ع. و امام رضا ع. ، با اشاره به روند روز های پایانی پروژه مهر سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: مدیران مدارس ضروری است نسبت به برگزاری برنامه زنگ بازگشایی مدارس با شور و نشاط برنامه ریزی ویژه داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: دشمن در طول هشت سال جنگ تحمیلی مظلومانه مادران و دختران ما را به شهادت رساند و هیچکدام از کشور ها صدایشان در نیامد؛ فلذاضروری است تا با جهاد تبیین این مسائل را به گوش دانش آموزان برسانیم.

 

ظاهرطحان گفت: با توجه به همزمانی شروع هفته دفاع مقدس با هفته بازگشایی مدارس، مدیران در برگزاری یادواره ها و دیدار با خانواده های شهدا و همچنین سایر فعالیت هایی که موجب انس و الفت دانش آموزان با ایشان شود، اهتمام و برنامه ریزی ویژه ای انجام دهند.

 

در ادامه همایش ها، مدرسین دوره به لزوم برنامه ریزی مدیران مدارس، تشکیل کلاس های پاسخگویی به شبهات دانش آموزی با استفاده از متخصصین، آرامسازی و با نشاط سازی مدارس پرداخته و ضمن نمایش کلیپ هایی به منظور افزایش آگاهی مدیران و معاونین مدارس، به بررسی برخی سوالات و شبهات پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار