خبرهای داغ:
مراسم عزاداری سنتی و آئینی رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام توسط هیئت خواهران بسیجی پایگاه حضرت معصومه (س) روستا اسلام آباد شهر زیدون بهبهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۱۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: آئین عزاداری شهادت پیامبر رحمت و مهربانی آخرین فرستاده خداوند، حضرت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبر آن حضرت امام حسن مجتبی (ع) در حسینیه روستا اسلام آباد شهر زیدون همراه با سخنرانی، مداحی و با حضور عاشقان و دلدادگان خاندان اهل بیت (ع) برگزار شد.

 

فرمانده محترم پایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها حوزه فاطمه زهرا سلام الله علیها در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت ؛پیامبراکرم (ص) و اهل بیت(ع) به منزله چراغ‌هایی هستند که انسان را در این دنیای وانفسا از خارج شدن از مسیر حق باز داشته و راهنمای فروزان حرکت در طریق حق و صراط مستقیم هستند.

 

وی افزود: شخصیّت رسول‌ اکرم یک شخصیّت بسیار عظیم، دارای دامنه‌های گوناگون و ابعاد مختلف است و در هر بُعد، درسی بزرگ برای تربیت و اداره اجتماعی جامعه‌ ما در بر دارد. انشاالله خدای متعال به ما این توفیق را عنایت فرماید تا از زندگی پیغمبر درس گرفته و هم در عمل فردی بتوانیم طبق همان الگویی که پیغمبر با زندگیِ خودش به ما نشان داده خود را بسازیم و هم در زندگی اجتماعی به همان سبک و همان شیوه عمل کنیم و پیش برویم. 

 

مراسم آئینی عزاداری با حضور بانوان روستا در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در جامعه و پایبندی به آئین و سنت های عزاداری برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها