زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با بیان اینکه دشمن به دنبال انحراف و اختلاف در جامعه است،گفت:با اتحاد و انسجام ملت ایران این توطئه ها بر ملا و دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۳۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

دشمن به دنبال انحراف و اختلاف در جامعه است

سرهنگ سلیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام رضا علیه السلام اظهار داشت:انقلاب ما به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمدن نوین اسلامی و مقدمه ظهور است.

وی با بیان اینکه مسلمانان از سراسر جهان برای عرض ادب خود را به حرم امام رضا (ع) می‌رسانند، گفت: مشهد رضا تکه‌ای از بهشت در کره زمین است.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: دشمن به دنبال انحراف و اختلاف در جامعه است.

سرهنگ سلیمی با بیان اینکه دشمن به این باور رسیده است که با جنگ سخت نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، تصریح کرد:با جنگ شناختی تمام عیار به صحنه آمده است و هدف او براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن برهم زدن اتحاد ملت ایران است، عنوان کرد:با اتحاد و انسجام ملت ایران این توطئه‌ها بر ملا و دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در پایان با بیان اینکه هر زمان به دشمن اعتماد کردیم شکست خورده ایم و هر آنجا به ظرفیت و امکانات خود تکیه کرده ایم موفق بوده ایم، خاطر نشان کرد:امروز جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است چرا که فاطمه زهرا (س) الگوی زنان ایرانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار