خبرهای داغ:

افزایش ۱۸ درصدی جابجایی زائران اربعین در راه آهن زاگرس

مدیر کل راه آهن زاگرس از افزایش ۱۸ درصدی زائران اربعین حسینی در این پایانه ریلی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۴۳۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حسن زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس گفت: باتوجه به نزدیکی ایستگاه راه آهن اندیمشک و همچنین دسترسی آسان به مرز‌های مهران و چذابه، اداره کل راه آهن زاگرس پذیرای تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی بود.

او می‌گوید: از یکم تا بیستم شهریورماه امسال و مصادف با ایام اربعین، ۶۵ هزار مسافر برای شرکت در راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات در کشور عراق در راه آهن زاگرس جابه جا شدند.

زیودار ادامه داد: باتوجه به اینکه پارسال در این بازه زمانی ۵۵ هزار زائر اربعین در این پایانه ریلی جابه جا شده اند، مقایسه آمار‌ها نشان دهنده رشد ۱۸ درصدی تعداد زائران در اربعین حسینی امسال است.

مدیر کل راه آهن زاگرس می‌گوید: در این ایام به منظور خدمات رسانی به زوار و پذیرایی از آنها، مواکب شهدای راه آهن زاگرس در ایستگاه‌های دوکوهه و اندیمشک برپا شده بود.

این مقام مسئول راه اندازی ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در ضلع جنوبی ایستگاه اندیمشک برای زائران اربعین حسینی را از دیگر کار‌های انجام شده برشمرد و گفت: باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده جهت اسکان زائران در محل‌های پیش بینی شده، مشکلی در این زمینه ایجاد نشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها