خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

عامل شکست دشمن در اغتشاشات، عدم همراهی مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن به دلیل عدم همراهی مردم، در اغتشاشات شکست خورد.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۵۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی استان بیان داشت: معاندین داخلی و خارجی نظام، با برنامه ریزی استکبار و صهیونیست درصدد هستند تا به طور مستمر برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی تبلیغ کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در بهره برداری از ترور نافرجام پدر مهسا امینی ناکام ماند، تصریح کرد: سلطنت طلب‌ها و جبهه نفاق بیش از گذشته به بهانه مناسبت‌های جعلی هفته پادشاهی، روز کوروش و... در میدان پرنگ‌تر و با اهداف خاصی ظاهر شده اند، اما مردم فهیم کشور و به ویژه مردم خراسان جنوبی با عدم همراهی خود با دشمن زمینه شکست آن‌ها را فراهم کرده اند.

معاون استاندار تأکید کرد: نظام به نحو احسن اغتشاشات گذشته را مدیریت نموده و در این خصوص تجربیات جدیدی کسب کرده ایم.

طالبی با اشاره به اینکه قدرت ایران اسلامی در این زمینه به خوبی آشکار شده، متذکر شد: تحلیلگران آمریکایی و صهیونیستی اعتراف کرده اند که اگر یکی از این اقدامات در کشور‌های دیگر اتفاق می‌افتاد، با انجام انقلاب مخملی، نظام آن کشور سقوط می‌کرد.

وی با بیان اینکه از دو ماه قبل برنامه ریزی برای برگزاری هفته فرهنگی استان آغاز شده، تصریح کرد: هفته فرهنگی استان از هفت تا ۱۴ آبان ماه سال جاری با هدف افزایش نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون استاندار گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های دشمن، هفته فرهنگی استان در بهترین زمان برگزار می‌شود.

طالبی اظهار کرد: فرمانداران هم با توجه به اقلیم و شرایط فرهنگی شهرستان‌های خود، باید در این خصوص برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار