فرمانده سپاه سلمان:

باید بتوانیم از ظرفیت های مساجد بیشترین بهره را ببریم

فرمانده سپاه سلمان: باید بتوانیم از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، علم آموزی، ورزش، اشتغال و ... مساجد بیشترین بهره را ببریم.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۱۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،  سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جلسه ویدئو کنفرانس صالحین استان سیستان و بلوچستان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ها برگزار شده بود، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: سپاه به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه دارد در تمامی عرصه هایی که برای حفاظت از آن نیاز است وارد شود.

 

وی افزود: یکی از مهم ترین عرصه هایی که نیاز امروز جامعه است تا به آن توجه شود مسئله فرهنگی است؛ در عرصه فرهنگی تلاش سپاه این بود که بتواند اقدامات تاثیرگذاری را ذیل قرارگاه فرهنگی استان انجام دهد.

 

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: ما در زمینه اقدامات فرهنگی شاهد این بودیم که روز به روز بر تجربه و داشته های بچه های ما افزوده شده و کارها امروز با کیفیت بهتری برگزار می شود.

 

شفائی تصریح کرد: حلقه های صالحین یکی از برنامه های فرهنگی، تربیتی سپاه استان است و با توجه به داشته هایی که دادیم توانسته ایم دوره های آموزشی خوبی برگزار کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال آن هستیم و باید بتوانیم از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، علم آموزی، ورزش، اشتغال و ... مساجد بیشترین بهره را ببریم تا بتوانیم تاثیرگذاری بیشتری را بر جامعه هدف بگذاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار