روز ۲۷شهریور همزمان با اعیاد ماه ربیع الاول و روز شعر ادب پارسی و در آستانه هفته دفاع مقدس، دکتر سعید بهرامی به عنوان جانشین سازمان بسیج هنرمندان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۳۱
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛  روز دوشنبه ۲۷شهریور همزمان با اعیاد ماه ربیع الاول و روز شعر ادب پارسی و بزرگداشت استاد محمد حسین شهریار و نیز در آستانه هفته دفاع مقدس؛ با حضور سردار فضل الله کفیل؛ مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی اقشار بسیج و آقای اسماعیلی، جانشین معاونت بازرسی سازمان بسیج مستضعفین؛ دکتر سعید بهرامی به عنوان جاشین سازمان بسیج هنرمندان معارفه گردید.

در این جلسه دکتر جمیری ضمن بزرگداشت روز ادب پارسی و تبریک ایام ماه ربیع‌الاول به شرح مختصری از فعالیت بسیج هنرمندان در سراسر کشور از جمله؛ حضور ۸۸ هزار هنرمند بسیجی در ۸ رشته تخصصی در انجمن‌های هنری و ادبی، با حضور در جشنواره‌ها و رویدادهای متعدد پرداختند. دکتر جمیری ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر بهرامی در سازمان بسیج هنرمندان از درگاه الهی برای ایشان آرزوی توفیق تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ی فرهنگ و هنر داشتند.
سردار کفیل در این جلسه ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از فعالیت بسیج هنرمندان و اقدامات دکتر جمیری در این راستا تقدیر ویژه به عمل آوردند و گفتند: امروز مدیریت بسیج هنرمندان و فعالیت در عرصه‌ی هنر اهمیت وافری دارد و برقراری ارتباط با تمام هنرمندان در تمامی رشته‌ها امنیت و اعتماد ایجاد می‌کند و باعث شکوفایی و رشد کشور در این زمینه می‌گردد.
آقای اسماعیلی؛ ضمن تقدیر از زحمات دکتر جمیری حکم سردار سلیمانی؛ ریاست سازمان بسیج مستضعفین در انتصاب دکتر بهرامی به عنوان جانشین سازمان بسیج هنرمندان را قرائت کردند.
دکتر بهرامی در این جلسه ضمن تشکر از دکتر جمیری از درگاه الهی برای فعالیت در سنگر هنر مدد خواستند و گفتند هنر یک مسئله خاص است و بسیج هنرمندان در همه‌ی عرصه‌ها و قشر‌ها از دانش‌آموز گرفته تا معلم و کارمند و ... عضو دارد و باید در این عرصه تلاش ویژه داشته باشیم و استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم و با تقویت ساختار سازمانی با همراهی هنرمندان بسیجی برای اعتلای سازمان و اثرگذاری در جامعه بکوشیم.

ارسال نظرات