خبرهای داغ:

رونق تولید و آموزش اشتغال در محله به همت بانوان بسیجی در خرمشهر

پایگاه حضرت سمیه "س" حوزه خواهران فاطمه زهرا"س" ناحیه خرمشهر ضمن آموزش خیاطی به بانوان محل وصدور گواهی و مدرک رسمی از فنی و حرفه ای موجبات اشتغال دختران جوان و بانوان محله خود را فراهم نموده است.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۲۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر، پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه"س" حوزه خواهران فاطمه زهرا"سلام الله علیها با حداقل امکاناتی که به همت فرمانده پایگاه و بسیجیان فعالش فراهم کرده بود، کلاس آموزش خیاطی برای دختران و بانوان مشتاق و علاقمند محل برگزار نمود و هم اکنون این هنرآموزان پس از یادگیری ضمن اینکه برای خود و خانواده های خود درآمدزایی ایجاد نموده اند در فراهم نمودن مقدمات علم آموزی فرزندان این سرزمین نیز نقشی دارند.

 

فرمانده پایگاه به خبرنگار ما گفت؛ این دوره ای که حاصل آن فراگیری تعدادی از دختران و بانوان محل هست درشرایطی به اتمام رسید که از لحاظ امکانات تخصصی و سیستم سرمایشی و خنک کننده در معذورات بودیم و در صورتی که امکانات تخصصی بهتری در اختیار داشته باشیم مسلماً بهتر می توانیم در خدمت دختران نوجوان و جوان و بانوان محله خود باشیم.    

 

سرکار خانم وفا هلالی دوست در پایان گفت؛ هنر آموزانی که در این پایگاه دوره آموزش خیاطی را گذراندند مدرک فنی و حرفه ای به آنها داده شده و هم اکنون در تولیدی همین پایگاه مشغول به کار هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار